Acaba ufak bir kız lüks bir bebeği olmadan yaşayabilir mi? Doğu'da onlarca, yüzlerce böyle kız görmeniz mümkün. Bir bez bebeği bile olmadan yaşayabilenler var… Gerçekten var… Çünkü onun bebekten daha acil ihtiyaç duyduğu şeyler var. Mesela bir sıcak çorba gibi… Bir parça ekmek gibi…

Bir erkek lüks arabalar koleksiyonu olmadan yaşayabilir mi? Mesela ben… Benim bırakın lüks arabalar koleksiyonunu, bir tane Murat 131'im bile olmamasına rağmen yaşayabiliyorum… Bir sürü arabam olmadan da sabah kalkabiliyorum, okula gidip günlük hayatımı yaşayabiliyorum… Hem de lüks arabalarım olmadan, inanabiliyor musunuz?

Mesela onlarca parası olan biri onu paylaşmadan da yaşayabilir mi? O paraya sahip olmadan önce nasıl yaşıyorsa belki o parayı da dikkatli, düzenli bir şekilde gereken yerlerde harcarsa, o parayı olmayanlarla paylaşırsa Allah korusun başına iş gelir. O parasız yaşanır mı yahoo? Mümkün mü öyle bir şey…?

Belki de evinde bir cephanelik, belinde gerekli delici, kesici, ateşli aletler olmadan yaşamak… Ooo… Onlarsız da yaşanmaz. Hemen gidip eve bazuka olsun, C-4 patlayıcı olsun, nitro-gliserin olsun, uzun namlulu almak lazım… Bunlarsız da yaşam olmaz. Mümkün değil yahoo…

“Benim sevdiğim kız başkasına yar olmuş, benim aşkıma karşılık vermemiş… Onsuz yaşayamam…" diyen biri mutlaka onsuz yaşayamaz. Ondan önce de zaten yaşamıyordu ki… Hepsi bir rüyaydı… Gönülden olmadıkça, gerçek aşk yaşanmadıkça yada ne bileyim sevgi karşılıklı olmadıkça nedense “İlle de benim olacak!" duygusuna kapılırız… Aman kapılalım canım ne olacak ki? Kim demiş zorla güzellik olmaz diye…

Belki de daha onsuz yaşayamayacağımız ne kadar çok şey vardır bunlar gibi olan…
 
( Onsuz Yaşamak başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 2.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu