Bu ülkede bu cümleyi söyleyebilecek insan sayısı nerdeyse bir elin parmak sayısı kadar bile sayılamaz hâlde. Ne yazık ki 2 yıllık denildiği zaman hor görülüyoruz. Çok merak ediyorum ne alıp veremedikleri var 2 yıllıklarla? İlla ki 4 yıllıklara özel muamele gösterilmesi neden? Neden 2 yıllıklara da imkân tanınıp şans verilmiyor? Neden 2 yıllıklara, bir zamanların köleleri olan zenciler gibi muamele yapılıyor? Biz arkadaşlarla bu soruya henüz bir yanıt bulamadık ama kendi aramızda 2 yıllıkların sorunlarını dile getirdik. :) Biz çok beğendik umarım siz de seversiniz…

- İstedim vermediler, “Sen 2 yıllıksın! dediler…
- Az yede DGS'ye çalış…
- 2 yıllığım, mutluyum…
- Gidişime yollar, duruşuma 2 yıllıklar hasta…
- Sen hayata ne verirsen hayat sana onu verir. Ben hayata ne verdim de hayat bana 2 yıllık verdi?
- Sen batan bir güneş, ben 2 yıllık yollarda çilekeş…
- 2 yıllık, sen bizim her şeyimizsin…
- Şoförün bahtı kara, 2 yıllığın gönlü yara…
- Beraber yürüdük biz bu yollarda, beraber ıslandık yağan yağmurda, şimdi söylediğim tüm şarkılarda bana her şey 2 yıllık… 
- Karakolda ayna var, 2 yıllıkta DGS sorunu…
- 2 yıldır içerdeyim inşallah DGS ile çıkacağım…
- 2 yıl 2 yıl daha 4 yıllık yapar…
- 4 yıllıktan başkası yalan…
- Selvi boylum 2 yıllığım…
- 4 yıllık dediğin nedir ki gülüm ben senin için 2 yıllık okumuşum…
- Neden saçların beyazlamış arkadaş? Yoksa sen de mi 2 yıllıksın?
- 2 yıllığım ezelden, aklım çıkmaz DGS'den…
- 4 yıllık 2 yıllığın hâlinden ne anlar…?
- Bu gece 2 yıllığa veda partisi veriyoruz bekleriz…

Amacımız ne 4 yıllıkları kötülemek ne de başka bir şeyi… Amacımız hor görülen 2 yıllıkların seslerini duyurabilmek. Ayrımcılık yapmadan da yaşayabiliriz. Evet, belki 4 yıllıklara gösterilen her imtiyaz 2 yıllıklara sunulamayabilir ama 2 yıllıklara da başını toprağa gömen deve kuşu muamelesi yapmak yersiz diye düşünüyoruz…
 
( Sevgili 2 Yıllık - 1 başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 7.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu