PARÇALI DÜNYA SAVAŞı
    Suriye nin kurucu iradesi Fransa terörün son hedefi oldu..
     Yaklaşık bir ay önce Putin, Paris'i ziyaret etti Uçakları Suriye de işid bahanesi ile tüm muhalifleri bombalamaya başladı..
      Ölüm makinası haline gelmiş teröristler, yüzlerce masum insanı maç izleme ,cafe de oturma konser izleme maksadı ile bulundukları mekanda teröre kurban ettiler...
       Yüzyıl'ın ortalarına kadar ÜLKELER birbirleri ile savaşıyorlardı .Baktılar ki zayiat cok fazla muhabere giderlerinin dışında bayındırlık giderleri, cok Sayıda sivil zayiatı Savaşı anlamsızlaştırmış ve 2 .Dünya savaşı'nda kendilerinin de yok olma ihtimalini ortaya çıkınca ,soğuk savaş denilen dönemde, istihbari çalışmalar ,özel harp teknik ve taktiklerin geliştirerek TERÖR belasını insanlığa sunmuşlardır...Öyle ya böylece ülke de imar anlamında bir kayıp olmadığı gibi insan nesli de ülkesinde refah içinde yaşamaya devam ediyor ve kaybetme riski yok ..Kazan kazan bu yöntemde devam ediyor 
       Batılı ülkeler bunu ilk zamanlarda ,mutlu Azınlığın bulunduğu Antidemokratik ülkelerde demokrasi sızısı ,ile yığınsal hareketlere dönüştürmek için etnik ve mezhepsel kimlikleri kullanırken ,Rusya eski SSCB , ideolojik foktör ve karekterleri kullanmışlardır...
          Afganistan işgalinde ABD doğrudan müdahil olmamış ama sscb ye karşı el kâide yi el altından desteklemiş ve en korktuğu kominismin kelime olarak bile Ülkesine girmemesi için her türlü Antidemokratik yasal tedbirleri uygulamıştır ..Tarihsel olarak da SSCB'ye karşı da onun Güneyinde yer alan Türkiye den Hindistan a kadar Kıyı ülkelerde inanç odaklı yeşil Kuşak projesini ikinci dünya Savaş'ı sonrası uygulamıştır..Hatta ilerleyen yıllarda ayarlanamayan inanç dozajı bazen Aykırı sonuçlara sebep olmuş mesela tarihi millet olan İran da, şah rejimi giderken ,Fransa da ikamet eden Ayetullah Humeyni ,Oluşan halk hareketine nokta olarak gelmiş ve rejimi dönüştürmüştür ..Bu durumda inanca Dayalı terörizmin kaynaklığını bizzat ABD nin izlediği bu politikalar sebep olmuştur..
       Cetvelle kurulan ülke konumundaki Irak -Suriye menfaat çatışmalarının , sancılarını çekiyor...Her Batılı ülkenin bu topraklarda çatışan menfaatleri var..Bölge de menfaati olan Terörü gizli silah olarak kullanan ülkelerden biri olan Fransa da Kürt Enstitüsü,1983 de kuruldu 6ay sonra PKK Türkiye de ilk kanlı eylemini yaptı.Suriye Hükümet'i örgüt lideri Apo'ya yer tahsis etti ve korudu..Barzani yi ABD ve Rısya işine geldiği gibi kullandı.
      Yine 12 Eylül önce siTürkiye de kgb ajanlarının ring hatt-ı olmuş Bölük Bölük ayrı fraksiyonlarda  silahlı terör ,sol düşünce ile bütünleşmiş tir.Bugün bile soldan korkanlar o günleri göstererek varlık gösterisinde bulunuyorlar..12 Eylül öncesinin diğer aktörü abd ülkede satın almadığı adam bırakmamış ve kardeşi kardeşe vurdurtmada bir beis görmemiştir..ABD böylece bir Taşla iki kuşvurmuş hem solu ilelebet Anadolu insanında kötülemiş hemde sağcı liberalleri egemenliği altına alarak özel harp ödemelerini bile cebinden gerçekleştirmiş ve adeta ülke yönetimini satın almıştır..
       Dünya'nın neresine giderseniz batı Ülkelerinin yöntemleri değişmemiştir.Sebep Güney Afrika da elmas olmuş,insan hakları savunucusu zenciler teröristleştirilmiştir. Güney Amerika'da uyuşturucu tacirleri silah tüccarları ile el ense şeklinde ticaret yaparken ABD işi komisyonculuğa tahvil etmiş Amerikan şirketler i bile bu ülkelerde yönetimi belirleyebilir haldedir..
      Tabii ki terör ve silah en kısa maliyetli araçtır  Himalaya eteklerinde  Uzakdoğu nun dehlizlerine silah ve uyuşturucu tacirleri  yine aynı kaygılarla aynı karekterler bu yöntemi uygulamaktadırlar ..
       Oysa Terör uluslararası ilişkilerde kullanılan bir arac değildir, olmamalıdır.Taraflarınca da Bilinen ve dillenen bu kural maalesef Görünmeyen sahada arac olarak Kullanılmakta sonrada maktullerin cenaze merasimde taraflar hazurun olarak bulunmaktadır.
         İkiyüzlü yönetimler insanlığın Terörden daha büyük belalısıdır Olan kafede maçta metro da bulunan ve kurban Seçilen binlerce masum insana olmakta ve bu Yüzyıl'ın dünya savası,PARÇALI DÜNYA SAVAŞI olanca hızlı ile devam etmektedir
          Bunu engellemek insan merkezli yönetimlerin Egemen kılınması ile mümkün olacaktır.insanın elinde olmayan ,Doğuştan gelen bir Kısım Özellikleri referans olarak kullanıp yönetimi ele geçirmek isteyen partileri saf dışı bırakarak olacaktır. Ekonomik Kaygılarla insanı, mallaştırmak  Yada Batı dışı ülke insanlarının, açlık ve sefalet sınırının Altın'da yaşamasının göz yummak sebep olmak da Parçalı dünya Savaşı'na hizmet etmektir.
            Yeni dünya düzeninin bu savaş modelinde, artık bir cephe ,kara birlikleri hava ve deniz kuvvetleri olmadığı gibi birbirinden habersiz sahte Gönül bağlı insanlar ın,askerliği var..Mühimmat depoları yerine ,stoklu patlatma mekanizmalı can yelekleri var.Ses dalgaları ile yönlendirilmiş ya da ilaçlanmış,sakat iradeler var..Glasnost öncesinin ideoloji k fikir çatışmaları yerine inanc endeksli ortaçağ ın yenilenmiş din savaşları var.. 
          Yeni Yöntem bu dünya savaşı'nda gencecik beyinler yıkanmakta ülkeler bu çocuklara daha iyi şartlarda eğitim sağlayamamakta onları öteleyerek bu Savaş'a hizmet etmektedir..Fransa da gettolarda çıkan yangınlar dışlanmış Kuzey Afrikalıların, isyanı halen akıllar dadır.Kitlesel dışlanmışlığı kim engelleyemiyorsa o Parçalı dünya Savaşı'nın bizzat müsebbibidir
          Aktörleri belli olan bu Savaş'ta tetik düşüren pimi çeken parmaklar farklı da olsa hepsi bal gibi birbirlerini biliyor ve hepsi de tüm insanlığın düşmanıdır.
          Böyle giderse , Umuma acık bir wc de eğlence Maksatlı gittiğiniz bir konserde ,çocuklarınızla buluştuğunuz bir restaurantta, Maç ta Yada mitingde Herşeyden bihaberken maktul hale gelebilirsiniz ..
         Anadolu da insana  can olarak bakan ve bütün canlıları yaratılandan ötürü hoş gören Dergah anlayışını bütün insanlık alemine ögretmedikten sonra bu savaş sonunda tek bir kişi bile kalsa ,son kursunu kalan Kişi kendi kafasına sıkacaktır Yoksa Şiirlere ilham veren ,Yalnızlık kapitalistlerin pis savaşı'nda panzehir olarak duruyor ..
( Parçalı Dünya Savaşı başlıklı yazı HALİLİ tarafından 16.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu