Hikaye / Yaşamdan Hikayeler

Eklenme Tarihi : 21.12.2015
Okunma Sayısı : 875
Yorum Sayısı : 0
Gencimizin küçüklük yıllarına gideceğiz… Hatırladığı talihsiz bir kaza anına tanıklık edeceğiz…

Babası, o gün maaşını alacaktı… Sabah kahvaltısında herkesin keyfi yerindeydi… Taa ki babası, sofradan kalkana kadar… O, tam sofradan kalkarken eli çaydanlığa çarptı ve çaydanlığın içindeki kaynar su bizim ufaklığın sağ ayağına döküldü… Canı o kadar yanmıştı ki hem ağlıyor hem de bağırıyordu… Ağza alınmayacak sözler söylüyordu… Zira küçükken ağzı biraz bozuktu… Babası, olay karşısında endişelenmiş ve daha fazla ağır söz duymamak için hemen evden ayrıldı…

Annesi, ufaklığımızı banyoya götürüp su tuttuysa da pek bir faydası olmadı… Sağ ayağında büyük yeşil bir bölge oluşmuştu… Canı çok yanıyordu… Babası, korkusundan onu doktora götürememişti… Belki kaş yaparken göz çıkarmaktan korkuyordu belki de başka bir sebebi vardı…

Ayağı tamamen iyileşene kadar en çok zorlandığı şey tuvalete gitmek oldu… Ayağıyla yere basamadığı ve tek ayaküstünde zıplayamadığı için otura otura gitmek zorunda kalıyordu… Doktora götürülmemesine rağmen zamanla ayağındaki yarası geçti, izi falan kalmadı…
 
( Gerçek Hayattan Alıntıdır - Yanık başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 21.12.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu