Hayatımız bir ırmağa benzer, akarken kimin akıp içimize karışacağına karar veremeden farkında bile olmadan bütünleşiriz onunla hızlıca... Hayatın bu kadar basit ve karar vermenin ne kadar önemli olduğunu zaman içinde böylelikle anlarız.  Hep bizi aşan bir irade vardır. Ne kadar kendimize doğru ve garantili yön bulup vermek istesek de, istediğimiz gibi olmaz çoğu zaman. Günah işleriz, tövbe ederiz. Ne kusur bulsak onu yaşarız. Hayat senli benli durmadan akar gider. Her şey-insan ve eşya birbirine benzer, aslında onda gördüğümüz fark, o anki görmek istediğimizdir. Gördüğümüz şekilde elektrik alırız ya da almayız. Kimini dost kimini düşman kabul ederiz. Neden böyle yaptığımızı bile anlamayız. Dizimizi vurduğumuzda ise olan olmuştur işte… Birinin roman kahramanı oluruz da fark etmeyiz.

İnsan istek ve hedefler doğrultusunda aslında hep aynıdır, tıpkı doğumda ve ölümde olduğu gibi... Her şeyi çirkinleştiren de güzelleştiren de yine biziz.

 

Saffet Kuramaz

( Hayat Bir Oyundur Sonuçta başlıklı yazı safdeha tarafından 26.01.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu