Yaşam İhtilalleri
Yaşamanın içindeki ihtilalleri Yaşamanın her saniye değişen sonsuz ihtimalleri Sükütun derin sesi karanlık veya aydınlık sinyalleri İnsanoğlunun yaşamdaki parayla mücadele halleri Çok fazla çalışarak geçirilen yorgunluk saatleri Yaşamanın içindeki ihtilalleri Bazen bir koalisyondur bazen tek başına iktidar Yalnızdır ama kalabalıklaştığı zamanlarda olur Düzenbazlıklarla tüketilen sevgiler kaybedilen onur Her insan yaşama ihtilallerinin içindedir onları solur Bazen tekdüzedir bazen ilginç Umuttur kimi zaman kimi zaman sıkı bir karamsarlık Bir direniştir piramidin hain gözüne doğru Yaşam bir ihtilaldir hem iyiliğe hem kötülüğe doğru Kör olma yaşam ihmale gelmez...
(
Yaşam İhtilalleri başlıklı yazı
ercaga tarafından
26.01.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.