hayatı sevemedim üzerime çökerken toprağın tozu değil hayatın dramıyım kaldırıp yere çaldı gözlerime bakarken yaprağın özü değil hayatın dramıyım.
en karanlık yerlerin yapayalnız başıyım mutsuzluğa itilen çatık tipli kaşıyım o güz yağmurlarının sırılsıklam taşıyım ırağın yüzü değil hayatın dramıyım.
günüm şükürle geçti beddua dilemedim sillesini vurunca düşünce bilemedim sürükleyip savurdu kendime gelemedim çırağın sözü değil hayatın dramıyım.
kışı bıçak gibiydi çok keskindi ayazı iliklerim donarken yazılıydı o yazı silemedim karayı göremedim beyazı çarığın izi değil hayatın dramıyım.
feleğe yenilmiştim sırtımda izi vardı umudum tükenmişti geçmeyen sızı vardı nefes aldığım her an ömrümde gözü vardı doruğun gözü değil hayatın dramıyım.
sevda nedir görmedim yarınlarım topalken koşamadım peşinden açamadım ki yelken derdim dağları aştı ömrüm bu kadar kelken yüreğin közü değil hayatın dramıyım.
( Hayatın Dramıyım... başlıklı yazı Polat Tek tarafından 23.02.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.