şu gönül bahçemize gonca güller ekmeden keman gibi kaşını sende çatma Nazlıcan. yara almış kalbimi nazlı nazlı dikmeden uçurumdan aşağı sende atma Nazlıcan.
hayatın oyununu seçemedim çok kere sevda denen ırmaktan geçemedim çok kere felek çelmeyi taktı kaçamadım çok kere belim böyle bükükken sende itme Nazlıcan.
sensiz olan günlerim ''kapkara'' açıyorken mutluluk bana küsüp uzaktan geçiyorken umutlar güneş gibi doğmadan kaçıyorken yarınıma zindanı sende katma Nazlıcan.
kadere inanmazdım anladım ki yazılı mezara girmeden de alnımıza kazılı yaşanan her dakika sıra sıra dizili kaderin cilvesini sende satma Nazlıcan.
firak girdi araya rüzgârıyla eğildim savruldum yerden yere parçalanıp dağıldım yapayalnız kalınca bu dünyada boğuldum yüreğimi sökmeden sende gitme Nazlıcan.
( Nazlıcan başlıklı yazı Polat Tek tarafından 27.02.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.