ben artık büyüdüm kimse masal anlatmasın !! hiç inandırıcı değil ...
hem/ biliyor musunuz ? şimdi ki kahramanların yalan söyleyince burnu bile kanamıyor hatta uzamayıp kısalıyor yüzüne pişkinliğinden renk geliyor boyu da çok acayip uzuyor ...
mümkünse kahkahalarınızı içinizde atın olur mu? bana değmesin ekosu kıllanıyorum
çok değiştim çokkk derdim kocaman yani, eskisi kadar minnacık olsa idi dünyalar da benimdi ...
hep duymuşum; iyiler kazanır kötüler kaybeder ... oysa ben karıncayı bile incitmem yoksa bende mi kötüyüm çözemedim gitti...
bir de barış sloganları atmak beyaz güvercinler uçurmak moda haline gelmiş. sonrada; savunma kriterlerine en uygun silahlar dizayn edilmiş oyun oynamak için olabilir !! neyse...
inanın çok yoruldum hayatın bilmem neresinde hangi günün sonunda zamanın bilmem kaçında âciz ve sefil titriyen sanki ben değil de ebem ...
ve... sonradan jeton düştü özür dilerim meğer her şey çağdaş bir yaşam içinmiş (!)
( Çağdaş Bir Yaşam İçinmiş başlıklı yazı Polat Tek tarafından 28.02.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.