Yalan be sevdiğim yalan. Sevmiyorum derdim git derdim. Hepsi yalandı. Yaşadıklarımız mahvetti bizi.
Affet aşkım affet seni bırakıp giden beni ,affet bu sevgilini.
Gözlerine bakardım uzun uzun. Zaman dursun isterdim. Ama zaman hiç durmadı,Hayat'da aldı seni, benden.
Seni çok seviyorum sevgilim.Affet , affet seni bırakıp giden beni.
Ben seni sevmeye  bile kıyamazken nasıl olur'da böyle acımasızca  yaktım o canını. Nasıl olur'da o bakmaya dayanamadığım gözlerinden yaşlar akıttım. Nasıl olur'da her gece seni bensiz bıraktım. Ne kadarda aptalım.
Affet herşeyim. Affet beni. Affet seni çok sevipte bir türlü sana gelemeyen beni.

( Affet Beni başlıklı yazı hmyra arsln tarafından 12.03.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu