Şeytanlaşan İnsanlar
İnsanlar saniyeler içinde nefretlerini kusarlar atmosfere Farkında değillerdir nefretlerinin saniyeler içinde yumuşar gönülleri Boş mefhumları sentezleyerek geçirdikleri beyhude ömürleri Önünde kendi benlikleri boş Fransız dergileri burjuvazi hayalleri Arkalarında durur düşündükçe hüzünlendikleri çaresiz hatıraları Yoksullukları bungun artardı yaşarken maddi zenginlikleri Yok oluşları hızlanırdı bügünlerle yarınları bekleyişleri çarpıcı Beklenilen zamanlardaki bekleyişleri sezerlerdi tebüssümleri çok acı Kibirli savaşları gördükçe gökyüzü korkarak duyar bir yalnızlık sancısı Hissettiği her acının feryat ederek aradığı düşlerinin yabancısı Şeytanlaşan insanlar şeytani bakışların arasında ilerliyor Her insan şeytanını arıyor satıyor iyilikleri hiçliklerin parasına Özgürce yaşarken bileklerinden çekiliyor vuruluyor kibrin prangasına Sonsuz sonsuz sandıkları serüvenleri sığmaz bir küçücük çocuk matarasına Hapsolmuş gözleri süregelen bir karanlığın efsanevi karasına Karışmış gözyaşları bulutların arasına bazen ortaya çıkarlar Geri dönülmeyecek mevzulara geri dönerler yola bir kere çıkanlar Sadece düşünülen düşlere pranga olan rezilane ortaya çıkan çıkarlar Şeytanlaşan insanlar gönüllerinin paslarıyla ilerliyor burjuva yollarından Gökyüzü kıpkırmızı güneş batma eğiliminde ilerliyor sakin sokaklara Şeytanlaşan insanlar meleklerin arasından ilerliyorlar melunca vesvese vererek Şeytanlaşan insanlar tüm meleklere ne yapacak ?
(
Şeytanlaşan İnsanlar başlıklı yazı
ercaga tarafından
7.04.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.