Yaşlanmak Budur İşte
Bir gün geriye dönüp Bir film seyredeceğizKimisinde övünüpKimisinde dövünüpKan ter eyleşeceğiz!
O gün gelirse haniGörse o günü faniGarantimi ki yaniKan ter eyleşeceğiz!
Sözüm ona ya kısmet İnşallah deyip elbetGelmeden son akıbetKan ter eyleşeceğiz!
…/Kiminde var kul hakkıHelal der mi merakı!…
…/Kiminde aşk özlemiAlır mı son selamı!…
…/Kiminde ah acısıKalbi yakar sancısı!…
Ne kazanmaya zamanNe çalışmaya dermanYoktur dünya izleriBize sunulmaz ferman!
Makara sarar durur,Seyrettikçe dil kurur,Göğse vurdukça durur,Kan ter eyleşeceğiz!
Merhamet kıldan ince,Dört duvar olur inde,Bir bakan yoksa yanda,Kan ter eyleşeceğiz!
Yaşlanmak budur işteSınav ağır sevişte…Kan ter eyleşeceğiz!
Saffet Kuramaz
(
Yaşlanmak Budur İşte başlıklı yazı
safdeha tarafından
28.04.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.