Gafil Bir Veda Geldi Oturdu Karşıma...yü_ko
gafil bir veda geldi oturdu karşıma,yine efkarlandı yüreğim,saplandı koca bir ağrı başımagecem ile gündüzüm karıştı birbirinegün be gün çoğalıyor dertlerim, gözlerimde yaşgüneş gülüyor yalnızlığıma, günlerin olmuyorum umurundakoca bir ateş yanıp duruyor canımın tam ortasındaeyyy çoban yıldızım, başın dert temi yoksa,gafil bir veda geldi oturdu karşıma,geceler her gün argın yorgun düşüyor kollarımdautancım akıp gidiyor suratımdandoğmamış bir bebek sancısı var sanki karnımın ortasındasen diye büyüttüğüm ,,,mor menekşe solup gidiyor kendi yapraklarının arasındayüzümde sırılsıklam kar yumaklarıömrüm zuhur ediyor geri kalan ömrüme..gözlerim kan çanağı, aklım yok olup tükeniyor başımdayılların ağırlığı çöküyor nefesimin her bir haresineeyyy çoban yıldızım, başın dert temi yoksa,gafil bir veda geldi oturdu karşıma,söz yüzüğümüz çıktı parmağımdan düştü boş odalaraçılgın bir hazan geldi oturdu soluma yakınbulutların en beyaz olanı geldi dolandı siyah saçlarımasırtımda bir ağırlık, geçmişim itiraf oldu pişmanlığımakaybettim yönümü,seni arar oldum günlerimdekonuşmaya mecalim kalmadı,canım bakar oldu topraklaradudaklarımda her zamankinde fazla döküldü ismingözlerim ufuklarda seni ararken yollarına düştükendi ateşim, kendi bedenimi yakar olduçekmediğim kadar sancı dolar oldu sen dediğim canımaeyyy çoban yıldızım, başın dert temi yoksa,LESKÜY NARUT......YOK OLUŞUNDAN BİR ÖNCEKİ GÜN...
(
Gafil Bir Veda Geldi Oturdu Karşıma...yü_ko başlıklı yazı
Lesküy Narut tarafından
9.05.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.