Kaybeden
Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedenini esrarengiz bir şehirdeki uhrevi dostuna Kaybeden bir bedbin soru kayıplarının nedenini değişikliğe yanaşmayan monoton yaşamlara yavaş yavaş akmaya meyilli akşamlara Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedenini kalenderliğini kaybetmiş semtteki en yaşlı Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedenini yaz sıcaklığıyla aydınlanan portakal ağaçlarının ışık yansımalarına Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedeni cevapsız soruların cevap arayış ritüellerine Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedenlerini beynelmilel bir camiada yerli ağlar gibi takılan kişiliğini oluşturamamış kimliksizliklere Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedenlerini kücücük umutları darağaçlarına götüren habis burjuvalara Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedenlerini yıllardır İngiliz sömürgesi altında bulunan suskun Tuvalulara Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedenlerini tamamlanmakta geciken olguların birbirleriyle mücadele sorgusuna Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedenlerini bir elmanın soyuluşundaki hışırtıya açılmaz kapıların vuruldukça çıkan seslerine Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedenlerini yaşadıklarını zerresinde unutarak boşluğa yönelen ağaçkakanların ulaştıkları sonlarına Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedenlerini tarladaki işçilerin aradıkları emeklerini buldukları mutluluk günlerine Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedenlerini kışın üşüyen gözeneklerini yazın ısıtan bir lalenin ulaşmaya çalıştığı mutluluk güllerine Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedenlerini Taoist düşüncenin en önemli mefhumları olan Ying ve Yang kutuplarına Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedenlerini hürriyetlerini kaybetmiş öksüz çocuklarının acıyan yanaklarındaki tutsaklık tutuklularına Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedenlerini canlılığını kaybetmiş uslu uslu boğazların çevresinde oturan masum İstanbul konaklarına Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedenlerine metropollerde merhalelerin arasına sıkışarak ciğerleri körüklenen insanların bunalımlarına Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedenlerini komutanlarını muharebede kaybetmiş düşman mevzilerine ilerleyen hayat kolordularına Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedenlerini lüks bir Fransız lokantasında bir beyin bir bayanın ayağına basışından sonra yükselen Excuse-moi Matmazel mırıltısına Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedenlerini bir seyyahın gezip gördüğü yerlerde dikkat ettiği sevgi kırıntısına Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedenlerini varoluşun kaynağını en yüce padişaha bağlayan Soren Kierkegaardın paradoks kavramına Kaybeden bedbin kayıplarının nedenlerini hiçbir adresle bulamadı kendi içinde buldu kayıplarını Biz nerede bulacağız kayıplarımızın nedenlerini sayın ekselansları ?
(
Kaybeden başlıklı yazı
ercaga tarafından
22.05.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.