Siz aşkı yanlış anlamışsınız bayım , siz aşkı güç , kuvvet sanmışsınız acıtmak , yıpratmak ,ezmek sanmışsınız .Ateşle oynamayın çünkü emin olun ben ateşin ta kendisiyim siz istesenizde beni yakamazsınız ...Siz beni çok hafife almışsınız parayla sizin önünüze atlayan basit kadınlardan sanmışsınız ,o yüksek egonuza ben sadece gülerim , sadece böyle şiirlerime konu olursunuz .....

Vazgeçin bayım ben bu oyundaki bir piyon değilim beni yönetemezsiniz ,hayatınıza giren diğer kadınlarla bir tutmayın beni , bana ihanet ettiğiniz gün sizde öyle bir enkaz bırakırım ki ömrünüzce unutamazsınız ....

Siz yüksek egolu , fazlaca patavazsız bir insansınız adamın a 'sı değilsiniz bence bunun için bile üzülebilirsiniz  bütün bu ahların size geri dönemiyeceğini düşünmüyorsunuz bak bunu akıl edememişsiniz çok yazık ....

herkese hayat dersi veren şu adama da bakın hayatı beş para etmez o kadaracıyorum ki size kendi hayatını berbat eden adam mastır yapsa ne fayda ......

( Patavazsızımmm başlıklı yazı LAL`-I AŞK tarafından 14.08.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu