Sözün sükût halini yaşadım, benliğimde, şiirime yansıyan ruhumdan damlayan hüzün oldu, bu ikindi vakti. Nefsimle söyleşirken, sohbetimizi deliliğe yorumlayan akıllı olduğunu zannedenler, bizimle eğleşirken yeryüzüne "Razzık" olan, nimetleri herkese taksim etmeye devam ediyordu, gönül gözüyle. Bizim payımıza düşende gözü olanlar, bize kendilerini vasî kılmanın yolunu hukukî mecrada sahiplenme adına, el-etek öpmeye kalkışınca, "Ya Rabbi, Sen ne kadar büyüksün!.." dedim. Bir menfaat uğruna çabucak eğilip bükülen bu kartondan arslanlar, kendilerini koruyamaz iken, nasıl olur da bizi idare edecektir? İşte gönlüm, sen düşün ve öyle hareket et!
( Paragraflarla 24 başlıklı yazı MehmetALİ tarafından 18.12.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu