Gezsem de karanlıkta rehavet ormanını Derdi veren muhakkak gönderir dermanını
DİLEK
Çok şey mi istiyorum tam gecenin üçünde Koyunlar teker teker çitlerden atlamasa! Çobanın derdi büyük kurt sürünün içinde Elem hüzün sayımı ikiye katlamasa!
Ben ki doğdum doğalı acının talibiyim Kimi mağlup etmişim ben neyin galibiyim? Zeytin yağı içine konmuş mısır gibiyim Bir yanım tuzla gezer bir yanım patlamasa!
Bilseniz şu içimde neler neler gizliler Ruhumu kemirdi de doymadi aç gözlüler. Öyle içten, samimi öyle iki yüzlüler Dostlarım üzülüyor düşmanım çatlamasa!
Gülerken ağladım hep ağlarken gülecegim Bilmiyorum ne zaman kendime geleceğim. Sanmayın yaşıyorum; ha öldüm, öleceğim Güneş her gün doğmaya kendini şartlamasa!
Dert çiçeğim büyüyor umutlarım solsa da Her şey karmakarışık tepetaklak olsa da. Yani bazen diyorum; bir mucize olsa da Annem doğduğum günü unutup kutlamasa.
( Dilek başlıklı yazı Şiirle.ŞAİRİ tarafından 10.12.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.