Üç yanı derya deniz bir ülkenin yüzme bilmeyen çocuklarıyız biz. Belkide ondandır , kutsanmış hurafelerle, Vahşet anaforlarında can verişimiz Karanlık eller çiziyor ömür haritamızı yaşamak üstüne değil, ölüm üstüne .
Akılla yüreğin sus pus olup, Nadanlığın konuştuğu bir coğrafyada Sırtımız güneşe yüzümüz geceye dönük iki ileri bir geri mehter adımlarıyla, yürürken görünmez ufka. Düşmanlığın kurduğu darağacında sallanıyor kardeşlik çığlık çığlığa . Dört yanlış bir doğruyu götürüyor sinsice . insanlık kadehine ölüm şerbeti koyup kutsayarak içiriyorlar bize .
Ehil ellerle bilenen nefretin keskin kılıcı Sallanırken başımızın üstünde gün be gün Sevmek yaşamak kimin haddine gülüm . Freni patlamış bir kamyonun içinde Hipnozlanmış biçimde göz göre göre gidiyoruz yokuş aşağı Ağıtlarla acılarla kol kola Uçurumun dibine...
( Gidiyoruz başlıklı yazı Şiir Yürekli tarafından 6.01.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.