Yuvarlansın Adın Boşluklara
Yuvarlansın adın boşluklara,tüm zamansızlıklarda sen varsın Zamansızlıklar hatırlasın adını,tüm anılarda la-mekan sen varsın Anılar, tüm zamanları titreten bir saniyenin saatlerle mücadelesi Anılar boylu boyunca gölgelerin arkasından ilerlesin, ilerlesin tüm zamanlar adının arkasından Tüm zamanlar tekrarlasın adını,yuvarlansın adın boşluklara Tüm sözcükler son nefesleriyle bildirsinler adını sımsıcak cümlelere Tan vakti sayıklasın adını puhu kuşları,sokaklar hatırlatsın ismini sersefid kaldırımlara Adım adım yaklaşsın bahar gökyüzünün avuçlarına,ulaşsın terennümün engin deryaların sonrasına Yuvarlansın adın boşluklara,tüm boşluklar loşluklarda adını ansın Yalnız, yalnızlıklardan yalnızca bitevilikten kurtulan ismin yansın Yalnız şiirler adım adım sonlandırsın adını,bazı adlar değiştirecektir hayatını Yalnızlardan taşan bir damla meydir adın,tesiriyle sonrasız masalar sallansın Tüm zamanlar tekrarlasın adını,yuvarlansın adın boşluklara............
(
Yuvarlansın Adın Boşluklara başlıklı yazı
ercaga tarafından
2.02.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.