Aramayı denesen biraz aklının köşesine yerleştirsen Eğer bulmak istesen bulurdun işte Bırak sızlanmayı Bir telefon bir kalp atışı kadar yakındım sana Değişmedi adresim doğma büyüme oralıyım ben Bulurdun bulmak istesen.
Her gün arıyor Soru yormuşsun beni gelen geçene Bu kadar zahmet niye İstesen bulurdun Bıraktığın yerdeyim yine Gün bitiminde bir akşam ay ışığında Yakamoz ışıklarının dans edişini izle Islak kumlarda bıraktığım ayak izle-rindeyim Bulmak istesen bulurdun işte
İki satır yazmışsın Adres yanlışmış her nedense Yüreğine sorsaydın o götürürdü istediğin yere Bahaneler arkasına gizlenme Ne bir sitem Ne de beddua dolanmıyor dilime Kızmak istesem kızamıyorum bağırsam kısılıyor sesim Unutmak ise çok zor iş Laf geçiremiyorum yüreğime Şiirleryazıyormuşsun bir satırını okumadım bile Gelmek ve bulmak istersen gelirsin Aynı adresteyim yine.
Bu yaptıklarını nasıl unutacağım telafisi zor Gönlüm kırık kalbim kör Unuttumözlemedim demek istiyorum olmuyor Başımda nasıl bir sevda varsa Ne ayrılık nede vuslat bizi buluyor Uzaklarda arama beni sol yanına sor Bulmak istersen eğer bir selamın yetiyor
( Bulurdun İstesen başlıklı yazı GamzeYAĞMUR tarafından 22.02.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.