Yangınlar Kalmıştı
Nefessiz kaldım geceleri,geceleri nefessiz kaldım Gecelere üfledim karanlık aktı,hüzünlerden bir nefes aldım Nefes almak bir saniye,sayhalarla derbeder sessiz nefesler Kuşları göremiyorum,bir kızıllık mı sönmüştü?Nerde sesler? Rehin ediyorum ellerimi balkonun gölgesinde,ey kuş ellerime ses ver Azad ediyorum ışıkları,yakın beyhude yıldızları semada kalsın yalnız ay İzin veriyorum kaldırımlardaki hastalara,yangın ortasında kaldınız tam bir ay Sonsuzluk veriyorum etrafımda gezinen sineklere,sinekler kana buluyor kocaman bir rayı Mevsimler veriyorum karanlıklara,karanlıklar mevsim veriyorlar cuylara Geceler veriyorum yangınlara,haydi yangınlar yaz akşamlarına geceleri verin Arabalar veriyorum,en şahşahalı caddelere,mutantan bakışları kaldırımlara serin Kaldırımlar veriyorum evlere,haydi evler çocuklarınızı uyutun,geceler artık serin Serinlikleri veriyorum sıcaklara,haydi sıcaklar zıtlıkları yıkayın,zıtlıklar oldukça derin Derinlikler veriyorum maddelere,haydi maddeler ruhlarınıza kavuşun Ruhlar veriyorum tiyatro sahnelerine,tiyatro sahneleri ruhlarla beraber coşun Yangınlar kalmıştı yalnızca gecelerde Geceleri yangınlara vermeyin,geceler ruhunuzla hür kalın........
(
Yangınlar Kalmıştı başlıklı yazı
ercaga tarafından
22.06.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.