Öyle çok anılar vardı, hatıradan silinmeyen Mazimizi hiçe sayar, ah eski dost eski dostlar... Sevgi ise ne sağlamdı, parçanıp dilinmeyen Elden sabun gibi kayar, ah eski dost eski dostlar...
Zerre aklım almıyordu, değersiz miydim gözünde Nasıl güven veriyordu, sadece lafmış sözünde Hep inanıyordum oysa, hakikat yokmuş özünde Etrafıma hüzün yayar, ah eski dost eski dostlar...
Hani bir ömür sürerdi, çözülmezken sıkı bağlar Sökülürmüş birer birer, sanki ilmekleri yağlar Ateş düşer içerime, közleriyle içi dağlar Verdikleri sözden cayar, ah eski dost eski dostlar...
Gece gündüz bir arada, söyleşimiz hiç bitmezdi Acı tatlı konuşurken, ağrımıza laf gitmezdi Eğer gerçek dost olsaydı, zor anlarında yitmezdi Düşündükçe yürek bayar, ah eski dost eski dostlar...
Debrem gibi sarsılırken, yıkıldı gönlümün hanı Unutulmak ağır geldi, öyle yaktı ki bu canı Zihin bile kabul etmez, ezberde yok adı sanı Kalbimi çatlatan faydı, ah eski dost eski dostlar...
( Eski Dostlar.... başlıklı yazı sahrayeli tarafından 3.07.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.