Kendimi anlatmak çok zor, Hayat beni yıpratsada kalbime hançerler saplasada şaiier gönlüm kalemime tecrüman oluyor...

Annem: Şimdi konuşmam der, ama ağzından laf eksik olmaz, karne gelince konuşurum der o korku yeter bana bir ömür...

Babam: Aynı bir mekel, yüzüne bakınca huzur dolar, gönüllere, nuru eksik olmaz, tek destekcim yanımda yaşama nedenim babacım...

Abim: Sert bakışları korkulu rüyalarım, Annemden geri kalmaz lafları, çoğu zaman melek gibi yaptıkları, genede; SERT BAKIŞLI YAKIŞIKLI abim benim...

Ablalarım: Hepsi birbirinden tatlı, yer bitirir derleri anamı babamı, onların sıkıntıları,
annem babam çıt desem çatar bana, stres taşı oldum çatlar dağılırım ama beklerim zamanını, Birisi kötü oluyum istemez, ama birinin bi kaynanası var Allah onu iflah etmez,
Canım ablalarım Gülüm ablalarım...



İsmail Bedri ACAR''...''
( Ben başlıklı yazı ismail-bedri tarafından 23.01.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.