Yarattığımda milyarlarca yıl önce kainatı Zorluyordu kapılarımı yalnızlığın vahşeti Yağmalanacaktı Acımasızca Sessizlik ordusu savaşçılarınca biçare ruhum…
Ve bu yüzden Yaratamasaydım yaşama gizlediğim ölümü Olmayacaktı Fitili şehvetimle ateşlenen ihtiraslı kozmik fırtınalar
Her yükselmişliğimde Aşkına ayaklandırdığım mahrem isyanlar Olmayacaktı!
. . .
Söyle; Affedebilecek misin beni?
Yakılan ağıtların tek sebebi benim çünkü her *çağ yangınında…
Bedel-ler ödemeye hazır ruhlara dahi diz çöktürten korkudan Oyunlarıma çomak olsun diye kırdıran tek tek dallarını Hayat ağacının acımasızca
Ki Ölümdeki o dölleyen kokuyu Ancak böyle mötifleyebilirdi kızgın iskarpelalarla yedi kat semaya Şehvetli yaratıcılığım
Betimsiz kahkahalarına iblisin taşlar yağdırtan da benim ruhlar dolusu…
Katline sebep tüm mikro organizmaların ikiyüzlü yoldaşlıklar vaat ettiren İronik katliamları en derinlerine gömdüren felsefenin Ve Varoluş paradigmasında Yanlış yol meyillilerini alevli kazıklarda sorgulayan O despot Voyvoda en sonunda…
Söyle; Affedebilecek misin beni?
Ruhuna fısıldadığım Ve Sonrasında Ruhuna fısıldadığımı ölümle lanetlediğim En kadim tragedyalarımdandır aslında yaşam Nefeslendiğim boyuta ölüm çağlayan ırmaklarda Tek renktir bu yüzden gökkuşağı
Ve Bu yüzdendir Kendilerine bakmayı yasak ettiğim ordularımla Varoluş aynasından ruhlara yansıyan ironik yalnızlığım!
Şimdi sen Söyle Küçük Kız;
Tüm *bu yaptıklarımı affedebilecek misin?
Ve Tek nefeste cismine bahşedebileceğim ölümsüzlüğünle Olabilecek misin gerçekten ruhuma alternatifsiz eş Tanrıça Kuzgun?
( Tanrı Kuzgun Yalnızlığı… başlıklı yazı Y.KIZILTAN tarafından 4.05.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.