En zor konu siyaset yazmak.Taraf olursunuz.Tepki alırsınız.
Bu yazıyı yazmama nedenTaraf gazetesinde yayınlanan Balyoz darbe planında kullanılacak gazetecilerin ayrıntıları olu.
Otuzaltı gazeteci-yazar tutuklanacak.Bu listede adı geçenler kendilerini demokrat ilan ettiler.

Diğer grupda yer alanlan"fikrinden faydalanılacak kişiler"listesine girenler onur duymadılar.Bunlar 137 gazeteci -yazardı.

Basında içe dönük bir tartışmanında fitilini ateşledi.Bazı isimler adı faydanalıcak gazeteciler, diğer listeyi deşifre etmek onların hatalarını aramak ve kendilerini"aklamak"için savunmaya geçtiler.

Melih Aşık Nazlı Ilıcak'ın geçmişde yazdığı bir makaleden yola çıkarak Nazlı ılıcak'ı suçladı.Aslında bu makaleden cımbızla çekerek suçlama yoluna gitti.
Nazlı ılcak'ın "otorite boşluğu vardı.O nu asker tamamladı" sözü ve devamını yazmayınca tartışma devam etti.Karşılıklı suçlamalar oldu.

Ben bir okuyucu olarak Nazlı Ilıcak'ı öğrencilik yıllarımdan beri okurum.Yollarımız on onbeş yıl önce ayrıldı.Artık Onu okumuyordum.

Bir haber sitesinde Nazlı Ilıcak kaybetti çünki...yazısını görünce merak ettim.Melih Aşık'ın cevap yazısından dolayı kaybetmiş.Ama doğru bir tesbit mi?

Oniki eylül de tutuklanan ve gazetesi defalarca kapanma cezası alan Ilıcak bu suçlamayı hak ettimi.Hayır
Bizim tanıdığımız Ilıcak Tercüman gazetesinin baş yazarıydı.Önceleri bu yazıların o na ait olmadığı düşünülüyordu.Takii tv de bir tartışma proğramına katılıncaya kadar.
oniki eylünden sonra Demirel in sözlerini "bir bilen"diyorki adı ile yazdığı makalelerle okuyucuya duyurdu.
Bana göre en büyük hatası Bulvar gaztesini çıkarmasıyı.Miiliyetci-muhafazakar kimliği ile çelişiyordu.
Bir çok okuru bu yüzen O nu terk etti.

Özal döneminde çok zor günler yaşadı.Görüşlerinden taviz vermedi.Bir dönem Erbakan'ı savundu.
Ve son dönemlerde oğlu yumuşak karnı oldu.Oportünist sapmalar yaptı.Bu dönemlerde o nu bir okur olarak favori listemden çıkardım.
Ama eski bir okuru olarak O nu oniki eylül darbesine destek verdi diye suçlamak abes değil mi?

( Nazlı Ilıcak Ve Darbeler başlıklı yazı M.Filizman tarafından 1.02.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu