KADİM KONUK… -Akbabalar Cesedim başucunda yas tutuyor Dökülen gözyaşları cehennem çakan şimşekleri çağırıyor Kadim bir inanca düşen yıldırım ruhumu kül ediyor Ve *Olup biteni hayretle izleyen Yüce Kibir Çaresizliğinden dudaklarını ısırıyor! . . . Camiaya mit nemfoman yellozun Çalıveriyor kapısını İmpotent dasnik Getirdiği kadim konuk ile hiç düşünülmeden buyur ediliyor sonra Çoklu halvete Kadim konuk asırlık Kaplumbağa çünkü! Kıradurduğu zırhıyla Gizemli üryanlığındaki kan kırmızı şehvete Bir gayret soyunuyorken kadim konuk Dehşete kapılıyor aniden yelloz Ve Aniden kapılıyor dehşete dasnik... Kadim konuk; Kanlı mahreminin özüne yaşattığı ironik utanç yüzünden Telaşla kaçıveriyor Münzevi yaşamına mahal sarı kayın ormanı derinine Arkasına dahi bakmadan… Ağır ağır yine fakat… Zırh yükünü üzerinden atmasına rağmen üstelik… . . . Tek boynuzlu keçi parşömenlerine yazıyor Destan aşkların gerçek hikayelerini şair Gece karanlığında da okunabilsinler diye sonra Işık kerteliyor mısra sonlarına Semalarından Gri bulutlar gönderiyor Kadim büyücü Homeros’a… Yağmurları asitli! Ki O gri bulutların Hiddeti Pars kükreyen şimşekleriyle Kül ediliyor büyücünün kırık beyaza çalan eprimiş sakalı Zerre aldırmadan sonra günahına; Mısralarının mahremine dokunabilen Her G-ül yüzlü bakirenin İlk adımı oluyor İLAHİ AŞKA… (Yıldıray Kızıltan/2010)
( Kadim Konuk... başlıklı yazı Y.KIZILTAN tarafından 23.10.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.