DİKKAT GENÇLER


Hayat yolunda yaşayan insanlar hayatı anlamaya çalışırlar. Hayat bazen cümlelerde eksik, bazen eksikliklerde cümle olurdu.

Yaşadığımız hayat boyunca hem sevgiyi hem iyiliği hem de kötülüğü bir arada görüyoruz. Yollar, çıkmaz sokaklar, taş atan çocuklar, şeytanlaşmış insanlar, Uçkuru bozulmuş yabaniler...

Nice fedailer vedik hayatın akışına, ve onlardan geriye kalanlar ise yukarıda yazdıklarım malesef...

Biz neden onlar gibi fedai, cengaver, iyilik meleği, sevgi çiçeği, dostluk meşesi olmadık.

Neden, Şeytan dediğimiz varlık bizi etkiliyor. Biz bu kadar basit bir varlık mıyız ki, Rabbim bize akıl gibi en önemli değeri vermiş.

Peki biz bu aklı niye kullanamıyoruz, neden aklımızla değilde şeytanın en çok ilişki kurduğu kalbimize bizi kötülüğe sürükleyecek olan olaylara sebep oluyoruz. Ben de şu an gencim, hatalar herkes yapar, ama büyük hatalar yapıldıktan sonra özür dilenince geçmiyor...

Liseli, on sekiz yaşındaki genç kız annesine sevgilimin evine gidiyorum diyor ve kız dört gün sonra cesedi çöp bidonun kenarında vücudu paramparça edilmiş halde bulunuyor.(Özellikle anne babalar, bu konuda asla çocuklarınıza hak vermeyin)...


Ben şöyle bir kanıya vardım ki bir çoğunuz belki eleştireceksiniz beni ama söylemek zorunda olduğumu hissettim...

_ oğlum nerden geliyorsun?
_ ``Hiç baba arkadaşımın bir işi vardı da``

İşte bu sorunun cevabı `hiç baba`` ve `arkadaşımın bir işi vardı`` demesidir. NEDEN Mİ?


insan eğer ailesine gerçekten güvense zaten hiç baba şöyle şöyle demezdi. Derdi ki arkadaşımın bu dersin bu konusunun şu sorusunda bir eksiği vardı onun bu konusunda çalışması gerekliydi ben de ona yardım ettim. VE ya başka bir anlam da çıkar. Baba , arkadaşım bir kıza aşık olmuş beni de konuşmasını bilen bir olarak çağırdı. Bende kıramadım ama istersen eğer bu mevzuyu unutr bir daha o arkadaşımdan hiç konuşmam...

Genç olan kızlar içinde aynı şeyler geçerlidir. Zaman öyle değişti ki,yani her şey zaten çok aktif durumda, arayıp kızını saniye saniye rapor alıyorsun. Ama bu da yetmez, sizi kandırıp kandırmadığını anlayamazsınız...

Devamı gelecek...

sevgilerimle...
( Dikkat Gençler (1) başlıklı yazı ali-esat-tas tarafından 3/24/2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu