RİZE İL EMNİYET MÜDÜRÜ ALTUĞ VERDİ NİÇİN ÖLDÜRÜLDÜ? KİM ÖLDÜRDÜ?
Daha dün Rize'de öldürülen Emniyet Müdürü Altuğ Verdi'nin niçin böyle bir cinayete kurban gittiğini araştırırken karşıma çıkan ilk bilgi katil İsmail Hakkı Sarıcaoğlu'nun Rize'den 8 Km ileride bir başka bölgeye tayin istediği, bu tayin isteği gerçekleşmediği için de böyle bir cinayeti işlediği idi. Fakat olayı az kurcalayınca '' Bu kadar çok tesadüf üst üste gelemez'' dedirtecek pek çok detay vardı ortada.
Öncelikle bazı sosyal medya paylaşımlarında Altuğ Verdi'nin öldürülmeyi hakkettiği açık açık belirtilmekteydi. Çünkü maktul Emniyet Müdürü kalp hastası N.B adında bir öğretmene İl Valisinin ve Cumhuriyet Savcısının da bilgisi dahilinde ( hatta bizzat katılımıyla ) işkence yapmıştı. ( 4. Resim )
O halde bakılması gereken şey öncelikle böyle bir işkencenin olup olmadığıydı. İnternete girip araştırdığımda karşıma üç başlık çıktı konuyla ilgili olarak:
1- ''Rize'de işkence devam ediyor''::::::::::::::::: Bu haberi '' Mağduriyetler com. '' Diye bir site yapmıştı.
2- ''Rize Emniyetinde bir polis ve yedi öğretmene işkence''::::::::::::::Bu haberi ''Shaber.3com '' diye bir site yapmıştı
3- ''Rize Emniyeti'nde işkenceler yapıldığı ve üzerinin kapatıldığı ortaya çıktı'' :::::::::::::: Bunu da ''aktifhaber.com '' adlı bir site yapmıştı.
Ancak her üç sitedeki habere de mahkeme kararıyla ulaşmak mümkün değil.
Yani Rize'de, Emniyette bazı kişilere işkence yapıldığı iddiaları ortada dolaşmış ama bu iddialarla ilgili haberlere ulaşmamız mümkün değil.
Yurt içindeki yayınlara engel koyup ulaşmayı engelleseniz de yurt dışına tabii ki bu engelleri koyamıyorsunuz ve sosyal medyada bu işkence konusu gündeme getirilebiliyor. Hatta direkt İçişleri Bakanımız Süleyman Soylu'yu hedef tahtasına koyarak... 3. Resimde görüldüğü gibi... Bu arada 2. Resimde görüldüğü gibi Türkiye'de gizli işkence merkezleri olduğuna dair paylaşımlar da vardı yabancı medyada.
Şimdi gelelim '' Bu kadarı asla tesadüf olamaz '' Diyeceğimiz olaylar zincirine ve Altuğ Verdi'nin neden öldürüldüğüne.
Altuğ Verdi kimdir?
Altuğ Verdi 15 Kasım 2016 Darbesi sırasında İstanbul'da darbecilere direnen bir kahramandır.
Bu kahraman ne zaman öldürülmüştür?
''Çengelköy Darbe girişimi '' davası karara bağlanıp bu darbe girişimine bilfiil katılmış olan hainlere müebbet hapis cezaları yağdırıldıktan 24 saat sonra... Yani Altuğ Verdi'nin bir kahraman olarak destanlaştığı Çengelköy Darbe girişiminin davası sona erdikten 24 saat sonra... Bir yerde 15 Temmuzun intikamı...
Bu bir tesadüf olamayacağı gibi yukarıda gördüğünüz resimlerin, sözde işkence raporlarının Almanya merkezli Correctiv Gazetecilikten çıkması da bir tesadüf olamaz. Neden mi?
Çünkü Correctiv Gazetecilik Merkezi bütün bu haberlerinin kaynağı olarak Stockholm Center for Freedom adlı bir kuruluşu gösterir.
''Eeee ne olmuş yani'' dediğinizi duyar gibiyim.
Olan şu: Bu kuruluş aslında kapatılmış olan Fetö yayın organı '' Today's Zaman '' ın yerine -daha önce bu gazetenin Ankara temsilciliğini yapmış olan- Abdullah Bozkurt tarafından kurulmuştur ve sürekli olarak 15 Temmuz darbe girişiminde Fetö'nün hiç bir şekilde parmağı olmadığı yönünde raporlar yayınlar. Yani Alman Correctiv Gazetecelik Merkezinin '' haber '' diye yayınladığı Türkiye aleyhine her ne varsa işte onun kaynağı bu Fetöcü Stockholm Center for Freedom'dur.
Correctiv Gazeteciliğin sekiz ayrı ülkeden 13 ayrı gazeteci ile yaptığı toplantıda konuşulan konunun '' Türkiye'de kaçırılan muhalifler'' olması bu toplantıya Fransa’dan Le Monde, İsrail’den Haarezt, İspanya’dan El Pais, Alman ZDF kanalı, İsveç merkezli TT News Agency, Danimarka merkezli Mandag Morgen, Almanya merkezli Addendum, İtalya merkezli Il Fatto Quotidiano'nun katılması da elbette tesadüf olamaz.
Velhasılıkelam Türkiye'de artık bir sinek bile tesadüfen uçmuyor.
Şehit Emniyet Müdürümüz Altuğ Verdi'ye Allah'tan rahmet dilerken Rabbimden niyazım hedefinde olan diğer değerli insanlarımızın burunları bile kanamadan bu hainlerin hepsinin yakalanarak - bir daha çıkmamak üzere- hapislere tıkılmasıdır.
NOT: Bu yazının hazırlanmasında çok büyük ölçüde şu linkteki yazıdan faydalanılmıştır:
https://odatv.com/turkiye-bu-olayi-konusacak-12121840.html
(
Rize İl Emniyet Müdürü Altuğ Verdi Niçin Öldürüldü? Kim Öldürdü? başlıklı yazı
Sami Biber tarafından
12.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.