Eşitliği savunurken, özgürlüğü yitirdik ve şimdi anladık ki kadın erkek eşit değilken özgürüz...

Çünkü eşit sanırdım kendimi erkekle, eşit sanırken ne bilirdim giderek ona benzeyeceğimi, içimde barındırdığımı inkar etmekle uğraşırken suyun üstüne çıkarmakmış bendeki.

Eşitlik derken acizliğimi kabul ederek eşitlik demişim bilmeden. Acizmiyimki, acizmiyiz ki....

Eşitliğimin sadece kabulle mümkün olduğunu hissettim şimdi ve kabul ediyorum kabul ediyorum kabul ediyorum, içimdeki kadını da erkeğide kabul ediyorum ve sevgiyle yüreğime basıyorum...

Kadın hakları diye haykırırken şimdi bildimki acizliğini kabul etmiş bir bedenin çığlığıymış haykırışım, acizmiyimki... nasıl olabilirim ki nasıl olabiliriz ki, şah damarımdan daha yakın olan ile birlikteyken...

Ne değerliğmiş kadın olmak ve ne değerliymiş erkek olmak...

Sular bulanırda yine de temizlenir yeterki aksın durmasın...

( Özgürüz Hepimiz başlıklı yazı arzu-topcuog tarafından 10.02.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu