Bir Garip Yolculuk
Küçük bir sevgi kirintisina ihtiyacı vardı oysa,babasından korkuyor ama evine gitmek istiyordu 18 yaşını henüz doldurmuş selin duygusal içine kapanık çok iyi niyetliydi, küçük yaştan beri büyük sorumlulukları vardı.Şimdi istemeyerekde olsa burda bu adamla evliydi tecevuze uğramış baba evine donemiyordu zaman su gibi akıyor çalışıyo iş yerinde karnını doyuruyo akşam eve doncegi vakit telefonu çalıyordu istekleri bitmiyordu eşinin sigarasini alıyo cebine harcligini selin koyuyordu.Artık dayanamiyordu sevmiyordu onu ama sigincak bir limanı yoktu evden kaçtı.Babasına sığındı ama ne çare ki babası onu kendi elleriyle cehennemine geri götürdü, artık yaşadıkları yetmiyormuş gibi birde şiddet gormeyede başlamıştı birgün annesini ve kardeşlerini görmeye gitmişti onlara sımsıkı sarıldı anlatmak istiyordu herseyi ama dili muhurlenmisti sanki anlatamadi.Zil çaldı kapıyı açarken kardeslerinden ortanca olanı Şeyma koluna dokundu yüzünde tarifsiz bir acı belirdi selin'in bir gece öncesinin morluklari vardı kardeşi anladı ablasını odasına götürüp koluna baktı Selin o anda hickiriklara boğuldu, anlatmaya başladı. Kardeşi hicbirsey yapamamanin burukluguyla o da ağladı, onlara veda edip cehennemine istemeyerekde olsa gidiyordu.Aradan 1 yıl geçmişti hiçbişey degismemisti hayatında çok yorulmustuda bir kaç gün sonra maaşını alcakti karar verdi kacacakdi ve yeni bir hayat kuracaktı kendine .Nihayet o gün geldi maaşını alır almaz çekip gidiyordu artık ailesinden uzaklara ama başka bir çaresi kalmamisti o cehennemden kurtulmanin başka çaresi yoktu babaannesinin yanına vardı ertesi sabah herseyi anlattı babaannesine o yanında oldu destek oldu selin'e boşanma davası açılmıştı tek celsede kurtuldu o cehennemden.Zaman çok hızlı akiyordu 8 ay olmuştu memleketine geleli akşam saatlerinde babaannesinin telefonu çaldı arayan babasiydi dikkatle dinliyordu biri sozlenmis ama konuşmalardan hiçbişey anlamiyordu kim sozlenmis neden hafta sonu neden istanbul a gidilecek, nerden çıktı bu şimdi hafta sonuna iki gün vardı neden apar topar İstanbul'a gidiyorduk,nihayet tlf kapandı babaannesi telefonu kapatır kapatmaz Serpil e söz kesilmiş dedi o arada Selin'in başından assa kaynar su döküldü Serpil Selin'in kardeslerinden bir tanesiydi nasıl olurda kardeşinin sozlendigini yabancı gibi telefondan ogrenmisti hem kimdi o çok zordu onun için .Valizler hazırlandı bir kaç saat sonra İstanbul da olcakti , kardeşlerine annesine kavuscagi için Çok mutluydu.
(
Bir Garip Yolculuk başlıklı yazı
Arayis tarafından
8.02.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.