BİRAZ DA SİYASET KONUŞALIM
Ahmet AYAZ
Gaziantep Zafer Gazetesi 12 Mart 2019
…………………………………………
Siyaset çok ince bir iştir. Herkesin uğraşacağı bir iş değildir. Rahmetli İmam Hüseyin İncioğlu gibi, bazıları mal varlığını bu yolda yer bitirir. Bazıları da mal varlığına mal katar. İşte bunun için, bu gün içimden siyaset konuşmak geldi. Biraz da siyaset konuşalım dedim. Siyaset öyle bir şey ki, Siyasetle uğraşanların bir çoğu bilirler. Siyasetin içinden 100 binleri kaybeder, birisi kazanır. Siyasette bazılarının bir düşüncesi, bir amacı, ideolojisi olur. Bazıları da seçilmek için yarışa girer. Bazıları da var ki; Ne yaptığını bilmeden, ve yahut da, falancanın partisi oy almasın çabası ile orta yerde göbek atıp, hiç yere oynar. Bu tür insanlarında sayılarını az sanmayalım.
Yarışa girenlerin bazıları parasına güvenerek rol alır. Ama parası onu göklere çıkarır. Herhangi bir gazeteden. bir yazarını ihraç ettirmeye de gücü yeter. Bu olay ulusal gazetelerde de çok zaman görülmüştür. Ama, o siyaset adamı tabana inip de insanların gönlüne girememiş ise, ne yaparsa yapsın nafiledir.
Geçmişte 3 tane zirveye çıkmış siyasetçilerden halk doymuş usanmıştı artık. Ama şehrin duvarlarına bu siyasetçilerin 6x4 metre ebadında resimleri duvarlara boy boy asılmıştı Bunlar sandığa gömülü kaldılar. Çünkü halkın gönlünden çıkmışlardı artık. Halk onlardan usanmıştır. Ama ben burada adlarını vermeyeceğim. Halkın gönlünde sakladığı siyaset adamları var. Bunlar oy için hiçbir kapıya gitmeseler de, halk bunları istiyor, halk bunları sandık başında destekleyeceklerdir. Ama bazıları kendini boşa yoracaktır, Ama basında adlarını duyurmaya da ihtiyaç vardır. Çünkü insanlarımız adını duymadığı bir kimseye nasıl oy versin? Onun için basına da ihtiyaç vardır. Hem de çok vardır. Bakın size bir şey söylemek istiyorum.
Bir Prof dostuma bir gün kendisi ile sohbet ederken sormuştum. Hocam bir partide millet vekili adayı olmayı düşünmüyor musunuz?
Dediğim de, “Ahmet Bey, benim düşünmem bir şey getirmez. Beni düşünen olur da
çağırırlarsa, ben de önce çağıranları
değerlendirir, daha sonra evet ve ya hayır
cevabını veririm” Dedi. Çok
değerli ve saygıdeğer hocamı bu geçen millet vekili seçiminde çağırdılar, evet
dedi ve para harcamadan 1. Sırada seçildi.
Şunu huzur ve mutluluk içinde söylüyorum. Günümüzün siyasilerini ve parti başkanlarını kutlamak gerekiyor. Gaziantep Büyükşehirde İyi Parti ile CHP’ nin birleşip Ejder Demiri aday göstermeleri, Oğuzeli’nde Ak Parti ile MHP’ nin birleşip Mehmet Sait Kılıç’ı aday göstermeleri çok sevindirici bir olaydır. Geleceğimizin aydınlık günlere gideceğinin bir işareti olduğu kanaatindeyim. İnşallah ülkemizde her şey güzel olacak, kardeş kavgaları bitmiş olacaktır. Şu da dikkatimi çekti, siyasette olması gerektiğini sandığım isimlerin bir çoğunu meydanlarda göremiyorum. Acaba nedendir? Anlayamadım.
Saygıdeğer okurlarım; Beni unutmayın. Sohbet köşemde sizler ile yine buluşalım. En güzel ve mutluluk dolu günler, hep ve hepimizin olsun diyorum. Hoşça ve dostça kalınız.