selam yuregımın sahıbı sana yazdıgım ılk mektup bu.sevgimi anlatan ılk belge.korkmadan,endıse duymadan kendıme bıle ıtıraf edemedıgım duygularımı yazdıgım ılk satırlar.Sana anlatamadıgım duygularım var.yasamaya korktugum bır SEVDA buyutuyorum yuregımde bu sıralar.benı benden alıyor esırın edıyor gun gectıkce buyuyor.onu ısmınle buyutuyorum.Sana olan askım o kadar buyuk kı. okadar guzel ki.........Bir bebegin saflıgı gıbı.Masum ve katıksız............................. ...... Liseli bır genc kızın hayatı gıbı.Serserı ve çılgın............................................... Bir gül misali olabildigince göz alıcı............... Daha sayamadıgım bır cok güzellık gibi.her anım sen olmussun hıc farkında olmadan.gülüsümde sen ağlayısımda sen kısacası herşey sen sevda selıne kapılmış gibiyim.çırpındıkça daha çok batıyorum.engel olmak istiyorum içimi yakıp kavuran bu duygulara ama nafile kalbime düstun bir kere söküp alamıyorum seni içimi kavuruyor sevda ateşi gün geçtikçe kor olup yakıyor..en tuhafıda ne bilıyor musun alevler içimi yaktıkça ben mutlu oluyorum alev alev oluşunu seviyorum kalbimın içim senin sevdanla yanmakta çünkü .içimdeki alevler arttıkça daha cesaretli hissedıyorum kendimi sanki daha gerçekçi....... ama bazende bir alev sarıyor tüm bedenimi korkuyorum içimdeki yangınların beni bir kül misali savurmasından sevdamın kirletilmesinden off off.... aşk sevda bu olsa gerek hem sonsuzluğa uzanmayı istemek sevdiğinle tüm zorluklara karsı hem üç adım geriye gitmek ismi anıldığında bu karmaşık duygular bu aralar benim yakamı bırakmasada emin oldugum tekşey var SENİ SEVIYORUM..........
( Selam Yuregımın Sahıbı başlıklı yazı nazli-bayar tarafından 12.02.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu