SEVGİLİLERİN EN GÜZELİ

SEVDALARIN EN MÜKEMMELİ

KORKAK GÖNLÜMÜN KORKUSUZ SAHİBİ
Sen gittin gideli ağlar oldu gönlüm.Kanayan yaralarım kabuk bağlamıyor YA RASULALLAH Yüzüm yok senden eman dilenmeye.Ama.Ama bitmeyen vuslatlar vuslatlar yaşıyor bu gönlüm.


Şehitlerin sahı EY ADI GÜZEL KENDİ GÜZEL ELÇİ.Ümmetinin sana ihtiyacı var.İblise karşı koyamıyorlar.Sapıklıklar aldanışlar içindeler.Cinayetler hileli hesaplar aldı başını gidiyor.Gel gelde dur de bu hiç olmalara .

AMCAN Ebu Lehebe yaptığın gibi Gel gel de dur de…. Kabedeki put pereslere yaptığın gibi.


Ben sana gel diyorum da yüzüm var mıki karşına çıkmaya.Bu gözler nice harama baktı.Şimdi sana nasıl bakar.Bu dil çok gıybet etti.Nasıl karşında konuşur.Bu beden nefsinin esiri oldu

Bu beden,karşında erir,biter,yok olur……


Ama yine de gel.Uyandır bu gaflet uykusundan bizleri.
( Ya Rasulallah başlıklı yazı nazli-bayar tarafından 16.02.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu