Bir varmis bir yokmus... Birbirlerini cok seven iki karpuzcuk varmis... Biri kivi aromali, biri sadeliymis... Sadeli olanin cekirdekleri kocaman ve kapkara, iciyse kipkirmiziymis... Kivili olanin cekirdekleri acik renkli nerdeyse beyaza yakinmis... Ama gün gectikce kivili karpuzcuk, diger karpuzcuk sayesind daha kirmizilasiyormus... Bir gün sadeli karpuzcuk coook uzaklara gitmis... Kivili karpuzcuk bu duruma cok üzülmüs kabugu bile cürümeye baslamis üzüntüden... Ama sadeli karpuzcuk kivili karpuzcugu hic unutmamis... Teknoloji bu ya,bir gün iki karpuz birbirlerini uzakta olmalarina ragmen görmüs... Bu durum kivili karpuzun iyilesmesini saglamis ve yine kabuklari yesile dönmüs... Kivili karpuz, sadeli karpuzcugun dönmesini beklerken kendini bir karpuzcunun arkasinda uzaklara giderken bulmus...

Kivili karpuzcuk coook uzaklara gitmis... Bu duruma sadeli kaprpuzcuk cok üzülmüs. Bu sefer sadeli karpuzcugun tadi kacmis üzüntüden... Teknoloji bu ya... Olmasina ragmen görüsememeye baslamislar... Bu duruma kivili karpuzcukta cok üzülmüs... Gün gectikce o da tadini yitirmeye baslamis... Sadeli karpuzcuk hep sormus kendisine kivili karpuzcugu ne zaman görebilcek diye... Teknoloji bile bu duruma yardimci olamamis... Gittikce cürümeye baslamis, sonrada isler yogunlasmaya baslamis satislar kötülesmeye baslamis, bu yüzden sadeli karpuzcuk cok calismis ve cok yorulmus... Artik hicbir seye zaman ayiramamaya baslamis... Bu kivili karpuzcuga da yansimis, sadeli karpuzcuk kivili karpuzcugu unutmus diye deyip durmus kendisine... Ama sadeli karpuzcuk hic unutmamis... Dolunaya bakiiip bakiip kivili karpuzcugu düsünmüs, geceleri uyuyamamis... Ama yine yazamamis... Kivili karpuzcuk cooook uzaklarda geri dönmüs ve sadeli karpuzcugu görebilecegim diye cook sevinmis... Haftalar gecmis sadeli karpuzcuktan ses cikmamis... Haber alamamis... Bu duruma cok üzülmüs, güclü olmaya calismis ezik büzük cürük bir karpuz olmamak icin... Sadeli karpuzcuk icin herseyi yapmaya hazirmis... Ama yavas yavas haftalaaar ve aylaaar sonra güvenini ve sadeli karpuzcugu kaybetmeye baslamis... cok üzülmüs... Deli karpuz olmus cikmis... Sadeli karpuzcuk ise bu durumdan habersiz, kendi dünyasiyla bogusuyormus ama kivili karpuzcugu hiiiiic unutmamis... Sonra kivili karpuzcuk ve sadeli karpuzcuk teknoloji sayesinde görüsebilmisler... Sadeli karpuzcuk kivili karpuzcugun durumunu anlayarak cok üzülmüs... Hatasini anlamis ama üzüntüden ne yapacagini bilememis, kivili karpuzcugu hala cok seviyormus... Kendisine kivili karpuzcuk beni hala seviyor mu? Beni unuttumu? Benden nefret mi ediyor? Beni affeder mi? Diye düsünmeye baslamis...

Kivlili karpuzcuk ve sadeli karpuzcuk bu duruma hala son verememisler... Gittikce renklerini kaybetmisler... Ama kivli karpuzcugu mutlu edebilcek onu hic birakmayacak baska bir karpuzcuk cikmis... Almis onu cürümekten kurtarmis... Kabuklarini yenilemeye baslamis... Sadeli karpuzcuk yüzünden geldigi durumdan kendisini toparlamaya baslamis... Artik tazecik bir karpuz olmus ama icinin bir kismi hala beyazmis... ne yapsa ne etse kirmizilasamiyormus... Hala sadeli karpuzcugu bekliyormus... Sadeli karpuzcukta kivli karpuzcugu bekliyormus...
( Kivili Ve Sadeli Karpuzcukun Hikayesi başlıklı yazı fulya-hasirc tarafından 14.02.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu