Ağlanacak Halimize
AĞLANACAK HALİMİZ OLSA DA.....
Büyük büyük kocaman şeylerin peşinde koşan insan oğlunu
Mikroskopta zor görünen ufacık bir şeyin yerden yere vurması
Karıncanın file kafa tutmasına benziyor….. ama bu karınca kafa tutmakla kalmıyor filin kuyruğundan tutmuş kaldırıp kaldırıp yere çakıyor..hayattımızı kolaylaştıran bunca şey varken sanki bunca şey ölümümüzü de kolaylaştırmış…. Hani bizi uzaya çıkaran teknoloji var ya uzaya çıkarmış bir tur attırmış kandırıp bizi yine ait olduğumuz yere toprağa bırakmış…. Komik ama gerçek bir şey var ki…. Yapılan onca icatta rağmen sanki her şey kocaman bir balon muş pufff diye sönü vermiş… şimdi diyorum ki hani uçak icat olmasaydı tekerlek yada ulaşım araçlarının hiç biri bulunmasaydı kimse bir yere gidemez otururdu kıçının üstüne belki o zaman Hastalık da yayılmaz dı …. Herkes kendi şehrinde kendi ülkesinde kendi köyünde elinde bir çivi bir taşın üstüne çekiçle tık tık edip dururdu… evin genç yiğit erkeği ava giderdi… hiç bir fabrika olmadığı için mis gibi havada çocuklar koşup oynardı…kadınlar derede kül ile çamaşır yıkardı bu kadar deterjan kansorejen madde olmadığı için kanserden ölende olmazdı zaten ne yıkayacaklar ki iki incir yaprağı iki deri parçası don..… evin yaşlıları bir köşede oturur tatlı tatlı masalar anlatırlardı…. Herkes ya mağarada yada çadırlarda yaşadığı için deprem korkusu da olmazdı…. İnternet ,tv,telefon üçlüsü olmadığı için kimselerin ne halt yediğini bir diğeri görmezdi… genç kızlar dudak büzüp selfi çekmez gençliğin en büyük sorunu beğenilmek olmaz… hiçbir şeyi bilmezsek hiç bir şey de istemezdik…. Böyle düşününce taş devrinin hiçte kötü olmadığını hayatın daha güzel olduğunu düşünmüyor değilim… hayatımızı kolaylaştıran her şey hayatımızdan çok şeyde çalmış… sanki çala çala bir şey kalmamışta en başa dönmek zorunda kalacakmışız gibi hissediyorum…. Şu anda o kocaman teknoloji ufacık bir virüs karşısında aciz… kaçarak saklanarak kendimizi korumaya çalışıyoruz…. Umudumuzu yitirmeden ayakta durmaya ve insanı insan yapan şeyin ne olduğunu gerçekte insan olmanın her şeyden üstün olduğunu ve her ne olursa olsun bir birimize nasılda muhtaç olduğumuzu tekrar en başından öğreniyoruz…. Ve yine biliyoruz ve en büyük sığınağımız olan ALLAH a sığınıyoruz…. Elimizde en büyük güç duamız ….
ALLAH hepimizin yar ve yardımcısı olsun…..ve bir an önce insanlığı bu illetten kurtarsın… bu günleri atlatalım ama bu yaşananları da öyle çabuk unutmayalım…..
silgisizce.. 🌹
(
Ağlanacak Halimize başlıklı yazı
SİLGİSİZce tarafından
22.03.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.