Sevgiliydiler. Bir Asude mekanda oturdular, yediler içtiler sohbet eşliğinde. 


                               Hesabı istedi delikanlı. Kıza döndü usulca söyledi:" Canım benim. Masanın altından para ver de ödeyeyim. Ben varken senin ödemen uygun olmaz."

                                Kız dikkatlice uzatti 200 lirayı .Hep böyle olurdu zaten, alışıktı.Oğlan hesabı ödedi , üzerini arsızca cebine attı.

                                Kalktılar, el ele yürüdüler.

                              Bir delikanlı sevgilisine hesap ödetiyorsa ve bunu alışkanlık haline getirmiş ise bunun adı ( KIZIN PARASİNİ YEMEKTİR) 

                               Günümüzde bazı ananeler değişmektedir. Ancak bu davranış ahlahsızlıktır. Bütün bunlara sebep genç kızlarımızın ellerindekini tutma mecburiyetidir. Hal böyle olunca ilişkiler yerini maddi çıkarlara bırakmaktadir.


                               Böyle delikanlilik olmaz. Buna meydan veren kizlarimiza yazık olmaktadır. Etraf yılki atları üzerinde cirit atanlara bırakılmamalı, kızlarımız buna çanak tutmamalidir. 

                               Sonu baştan hüsran olan ilişkileri devam ettirmek ileride travmalara sebep olacaktir. Paranız mi yok ; banklarda oturun.                                 Sevginiz sağlam ve karşılıklı ise inanin her seye katlanirsiniz.

                              Karşınızdakinin zaaflarını maddi çıkarlara dönüştürmek şerefsizliktir.

                              Delikanlılık, efendilik cinsiyet işi değildir.

( Bedava Aşık başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 13.06.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.