Titrek notalarım kırıldı dünden Bir defter bir kağıt bir kalem gitti Terketti bir lahzada.. Şiirlerim vardı uzun uzadıya yazılmış Zamana kazınmış şiirlerim.. Saatli bir bomba gibi infilak etti... Ama sen gül bari Mihr'im ! Gülki nisana dönsün güneş görsün şehrim..
En kavi yerinden çatladı filiz Bu dehliz beni de kattı kervana Sevda ayrılığa denk düşmez ama Kirpik uçlarıma asıldı firkatın Gözlerimde bir ihtilal boy gösterdi âniden Soruyorum kendi kendime Sevda yanmak mıydı sâhiden ? Hırpalandım her gece buz kurusu rüzgarda Oysaki ben en çetrefilli zamanlarda koşmuştum sana Anlasana Mihr'im ! En mutsuz anlarda dâhi sana sarhoştu fikrim.
Pervasız bin geceye indirdin zorla beni Meydanına kondurdun en umarsız işlerin Ahhh aklımdan çıkmıyor ! Bir eylül ayazında sokağın başında beni Görmezden gelişlerin
Mihr'im...Zihnimin odalarında kaybolduğum günden beri Kör bir bıçak saf tuttu yanımda yâverliğe Kanımda dolanan bin ayrılık muştusunu söküpte Avuçlarına ben aktım.. Mihr'im...Kayboldum ama haritayı ben yaktım !
( Mihrim başlıklı yazı GÜŞTA tarafından 23.10.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.