İki arkadaş, iki eski dost konuşuyorduk parkta...
Siz de mi pozitifsiniz? Şahsen ben çok pozitifimdir... İnsanları severim, milliyetlerine, zilliyetlerine, meşreplerine bakmadan. Hem de onların beni sevmesini beklemeden severim, çocukları da o sevgiden mahrum bırakamam. Çıkarsız yalansızdır, saftır, durudur çocuklar...
Ne demiş Yunus Emre yaratılmışı severiz Yaradan' dan ötürü. Bizim felsefemiz budur. Öyle ya bir insanı sevmekle başlayacak her şey...
- Tutuuuuun yakalayınnnnn kaçmasınnnn!
- Hay Allah bana mı diyorlar?
Üstüme üstüme geliyorlar, bir suç mu işledim ki?
- Tutuuuuuun yakalayınnnnnnnnnn kaçmasınnnnn!
- Sağıma soluma bakıyorum benden başka da bir iki kişi var amma
- Durrrr kaçma!
- Yahu ben bir şey yapmadım ki ama yine de kaçayım...
Topuklarım...
- Durrrr para cezası da var, hapis cezası da fena yaparız bakkkk yakalarsak.
- Yahu niye kovaladığınızı söyleseniz de biz de suçumuzu bilsek...
Nefes nefeseyim adeta burnumdan değil ...ıçımdan çıkıyor nefes...
- Kaç oğlum kaç Ahmet...
- Dur kaçma başımıza iş açma
- Ortaokullar arası kısa mesafe şampiyonuydum oğlum ben zor yakalarsınız.
- Önünü kesin önünü yakalayınnnnnnn kaçmasınnnnn!
- Of ki offfff!
- Şimdi yakalarız seni koşucu olsan da... Beline sarılın, çelme takınnnn...
Yorulurum tabi ki eski bir koşucu olsam da ve yakalarlar...
- Niye kaçıyorsun sen?
- Ne bileyim siz kovalayınca kaçtım. Biraz vergi borcum vardı geciktirdiğim onu mu tahsil edecektiniz polisler ile...
- Yok yahu ne vergi borcu?
- O zaman asker yoklama mı yaptırmamıştım onun için arıyorsunuz.
- Yoklarız da yoklamasına asker yoklaması değil mesele...
- Öyleyse ne o zaman?
- Pozitifmişsin onun için kovalıyoruz. Demin kendin söylemedin mi pozitifim diye...
- Negatif mi olalım?
- Tabi negatif olacaksın.
- Nasıl olayım, her canlıyı severim ben, kedileri köpekleri, kuşları, solucanları, kapibaraları, iki hörgüçlü develeri bile...
- Biz onu mu diyoruz Covid Covid hani bir de 19 u filan var.
- Hay Allah iyiliğinizi vermesin yahu! Ben insanları, canlıları severim manasında pozitifim yoksa hastalıkla bir ilgim yok.
- Öyle söylesene bilader bizi de meşgul ettin yok yere...
- Bak şimdi çok negatif oldum size...