Bu gün günlerden pazar, Yitik bir İstanbul gecesinden yazıyorum sana Mehlika Şair değilim bilirsin, Bilirsin amma, Şiir yazarım sadece yaşanmışlıklara.
Zamana Yenildi c_ansız sevdalar Afili bir yerlerdesin, Duyulmuyor artık sesin Mehlika.
Lâl acılar Geçti yıllar sonra aradan Issız Bir sokak arası meskenin Kim_sesizlik Örtüyor şimdi yorgun bedenini Ve sen hâlâ üşüyorsun Mehlika Ve sen göçüyorsun Mehlika.
Şimdi.. Girdap bir şehirde mahkum bedenin Pencereler parmaklık Kapılar süngü Mehlika
Z_amansız acılar geçerken beyhude ömründe Sen hâlâ K_anıyorsun.. Mehlika Yürek yangın yeri olmuş Gönül artık hâr Aylar yıllar geçse de aradan Sen Hâlâ y_anıyorsun Mehlika.
Buz tutmuş zemheri sancılar sarıyor tüm benliğini Ve gün batıyor başka bir kıtada Mehlika Yoksun.? Düş Bahçelerin Yağmalanıyor, Can Çekişiyor Umutlar Ve sen hâlâ susuyorsun Mehlika.
( Mehlika 3 başlıklı yazı B. Delice tarafından 15.10.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.