Bugün, erguvanların renginde ayrı bir albeni var. Senden ve güzelliğinden iz taşıyorlar. Bahar ve gönlüm hayaline mihmandar. Her zaman çekiminde açarsın güle misal.


Seherlerimde gül yaprağında şebnemimsin. Yüreğimdeki yaraya emimsin. Hayalimde ışıl ışıl gözlerin.Sen perisi olmaya devam edeceksin muhayyel gümüşî iklimlerin…


Güvercinler, hayalimde elif parmaklarından su içer. Güzelliğini kıskanan sümbüller kendinden geçer. Gönlüm her nefeste seni seçer. Sense hep meçhul ve muhayyel iklimlerde salınırsın.


Özlerim sabah akşam “sevaplar gibi sesini.” Ateşlere misal nefesini. Takvimler zamanı eritir sen yüreğimi. Düşlerimde açan nadide çiçek, gümüş kanatlı bahar dallarında ahenk; erguvanlardaki baş döndüren renk olarak geçtin tarihime… Sesindeki büyü, ateşler aşk adlı öyküyü. Sesin karışır sesime hayalimde...


Bildiğin üzere, yazmak itiyadım seninle ilintili. Daha önce de ifade ettim. Aslında iki lafı bir araya getiremezdim. Ama, seninle karşılaştıktan sonra; hurufatla aramda bir aşinalık başladı. Kâğıt ve kalemle sırdaş oldum. Sana dair hislerimi bir onlarla paylaşabildim. Sana da göndermek isterdim yazdıklarımı; neyleyim, meçhul ve muhayyel iklimine eremedim.



Sen, çayımın buğusunda, içtiğim suda, nefes aldığım her anda benimlesin. Demlediğin çayları da özledim ayrıca. Hayallerimin ucuna tutturulmuş gül tebessümün. Sen bir de içimdeki baharın gülüsün…



Senin özleminle yanıp tutuşmak, benim için ayrıcalık. Aşkın büyülü sularından yâdigar gülüşün hiç yadımdan çıkmaz. Her an aklımdasın, ruhumdasın. Efsanem, uğurum billûr suyum, gözlerini içerim yudum yudum. Umudum, kaygım, yüz akım. Misallerin en hası nisan yağmuru serinliği, okyanus derinliği.



Ellerin gelir her akşam hayalimin kıyılarına. Gümüş dalgalara karışır güzelliğin… Çayıma dem olursun, gözlerime fer. Gönlümden hep meçhul ve muhayyel iklimlerine başlar sefer…



Zaman, seni işler yüreğime, devran seni söyler. Seni hatırlatır seherlerde açan güller. Sen güllerden ziyade güzel, güller sana emsal olmanın derdindeler…



Bu çağrı sana ey meçhul ve muhayyel güzel. Naz, niyaz adına, yağmur ol yağ çorak topraklara. Çöllerde vaha ol. Al yorgunluğumu. Hurma dallarının şarkısını beraber dinleyelim. Tutuşan yüreğimizle birlikte serinliyelim. Sesin hep sevaplar gibi çınlasın kulaklarımda. Adın dua olurken dudaklarımda. Gece, kıskansın siyah saçlarını; rüzgâr tarasın, saçlarının arasında tutuşsun parmaklarım. Billûr bakışların aydınlatsın dört yanımı.



Aşk kandilimiz, tutsun gecenin elinden tek hecede düğümlensin kaderimiz. Aşkımız çiçek çiçek gülsün hurma dallarından. Bir yadigâr olsun gülüşün bana çöl akşamlarından. Nefeslerimiz karışırken dursun zaman…
Ankara,26.03.2010 İ.K



( Meçhule Yazılmış Mektuplara Derkenar başlıklı yazı İbrahim Kilik tarafından 27.03.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu