Geçmiş Zamanda Bir An, An İçinde Bir Zaman 1

 Geçmiş Zamanda Bir An, An İçinde Bir Zaman 1

Geçmiş zamanda bir an, an içinde bir zaman, zaman içinde anı kontrol edebileceğini sanan kral ve buna karşı çıkan bir delikanlı. Yakalanır Kralın yönetimine karşı çıkan delikanlı huzuruna getirilir. Kralın etrafına sarmış birkaç şakşakçı yalaka takımı olanları izlemek için bekliyorlar. Delikanlı getirilir kralın karşındadır ve söyler ki.


-Bilesin ki sende öleceksin, sana kalmayacak bu an zaman hükmetmeye çalıştığın zamanın içindeki an. Bir gün anlayacaksın ki her şey yalan. Bunu bilmeden önce halkını mutlu et, sen bir günde yediğin eti onlar bir yılda yiyemiyor, senin giydiğin üzerindeki elbiseyi bir ömür çalışsalar da alamıyorlar.


 

Kral içinde haklı bu delikanlı. Lakin buna nasıl cevap vermeli, vezirlerde bir şey söylemiyor, en iyisi onlara sorayım ben.


-Ey vezirlerim bu delikanlı ne diyor? Halkım refah içinde olduğunu her ihtiyacının karşılandığını bana söyleyen sizlersiniz! Şimdi bu ne demek oluyor tez açıklayın yoksa kelleriniz gidecek!


Vezirler birbirlerine titreyerek baktılar söyleyecek tek bir söz bulamadılar.

 Kral.


-Anlaşılan o ki doğru söylüyorsun.


Bu arada uykuda yeni uyanan güzeller güzeli kralın kızı Gül peri adıyla çağrılan başka bir adı olmayan güzeller güzeli içeriye girdi. Babasının yanına otururken karşısında duran delikanlıya bir an baktı, o bakış ile baktığı an zaman ve an durdu, sadece ikisi vardı o anın içinde. Yaklaştı delikanlı.


-Ey gönlümün gördüğü güzel bakışlarınla güzelliğinle mest eden güzel, vuruldum sana ben Rüzgâr biçen, toprağa gömeyim tüm kederlerim sadece gözlerinize güzelliğinize bakayım ne olursunuz bu aşkla size vurgun olan aşığın ellerinden tutun ve hiç bırakmayın.


Gül Peri gülümseyerek.


-Bırak tüm dertlerini kederlerini göm toprağa var aşkla sana bakan gönlümün şehrine, kuralım içinde aşk dolu şehirler, herkes mutlu mesut yaşasın, uzat tutayım bana aşkla uzanan elini.


-Tut ellerimi gönlümün gül perisi, bak etrafımıza hiç kimse yok, etrafımızı şen edelim, gök kubbemizin içi aşkla mutlulukla insanların neşesiyle dolsun.


Acaba bunu gerçekleştirebilecekler mi, ikinci bölümde okuyalım, arkası yarın diyelim, selamlarımla.

 

Mehmet Aluç


 Not: Görsel Alıntıdır.

( Geçmiş Zamanda Bir An An İçinde Bir Zaman 1 başlıklı yazı kul mehmet tarafından 2.12.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.