Hayatım boyunca iki tür insanları sevmedim ya da sevemedim:Birincisi büyük konuşanları,ikincisi ise tüm gururunu ve namusunu yere sererek yalakalık yapanları.

Hayat,ikilemden ibaret;sağ sol,yukarı aşağı,iyi kötü,az çok,ölü diri....Nerde  olursanız olun,ne düşünürseniz düşünün hep bir ikilem  çıkacak karşınıza, sevmek ya da terketmek,ağlamak ya da gülmek, olmak veya olmamak...

"Ben tükürdüğümü yalamam."diyor,düşünüyorum derin derin o devam ediyor."Doğru da yapsam  yanlış da yapsam  geriye dönmem." Cahilliğini yüzüne haykırasım  geliyor fakat kalbini kırmak istemiyorum.

Geri dönüşüm...Bu cümle ne kadar  soğuk gelse de,pislik,çöplük gibi algılansa da  birçok kimsenin geçim kaynağı aynı  zamanda.Yani hayatımızda bu kavram var mı,var,hem de doğanın bir yasası.

Şunu söylemek isterdim o kimselere:

"Bizler,bebekliğimize dönecek miyiz, evet,nasıl mı?Saçlarımız,dişlerimiz dökülecek, güçten kuvvetten düşeceğiz,aklımızı yitireceğiz hatta  altımıza bile ıslatacağız.Ruhumuz ve bedenimiz bize emanetken neden bu  büyük konuşmak neden bu kibir neden bu nefret?

Dedim ya ikilem işte,susmak ve konuşmak...




( İkilem başlıklı yazı berberce tarafından 29.01.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.