Sevgili Babacığım,
Sen nur topu gibi on iki çocuğun gözlerinin feriydin
Sen hak ile batılın en kutlu zaferiydin.
Sen bin bir zorluklarla bizi helal lokmalarla büyütüp besledin.
Ve sen insanlar içinde parmakla gösterilen er oğlu erdin.

Sevgili Babacığım,
Sen, hiç gün görmedin bizim için her daim çalışıp çabaladın.
Mert oğlu mertlerin, yiğit oğlu yiğitlerin içinde konuşuluyor halen adın.
Sen, yazılmamış envai türlü zahmetlere göğüs gerdin
Ve sen on ki çocuğunda medarı iftiharıydın.

Sevgili babacığım,
Sen yazılmakla anlatılmakla asla ve asla bitirilemezsin.
Sen asil gönüllerde taht kurmuşşsun silinemezsin.
Sen, her halükarda övünülecek bir zatı muhteremsin.
Ve sen,  bizim derinden alıp verdiğimiz her nefessin.

Sevgili babacığım,
Sen benim bu üç günlük fani dünya hayatında var olma gayemsin.
Sen, yemedin yedirdin, giymedin giydirdin sen ve adın benim için çok elzemsin.
Sen, insanlığa barış ve kardeşliğe giden yollarda hedefimsin.
Ve sen, çarelerin tükendiği anlarda, sen benim için en şifalı merhemsin.

Sevgili babacığım,
Sen, o kadar asil bir insandın ki vefat edeceğini dahi biliyordun
Sen, evlatlarına her daim tatlı bir dille vatana millete hayırlı bir evlat olun diyordun.
Sen, hayatın baharında yirmi bir yaşındayken düştün yollara,
Ve sen, on iki çocuğunun anası zevcen ile dürüstlüğün şiarıydın.

Sevgili babacığım,
Sen, çalıştın çabaladın bizleri vatana millete hayırlı bir evlat etmek için çok uğraştın.
Sen, bazen suyu buz gibi pınar oldun hararetli gönüllere aktıkça aktın.
Sen, çok zulme uğradın ama her şeye rağmen çizginden asla ve asla taviz vermedin,
Ve sen, gözü yaşlı mazlumların, çar naçarların ekmeğine yağlı bal oldun.

Sevgili babacığım,
Sen, yaşadıkça gün görmedin her daim didindin bizi bir baltaya sap ettin.
Sen, gözü gönlü toktun, gelmeyene gittin, vermeyene de karşılık beklemeden verdin.
Sen, fakir fukaranın, garip gurebanın hal ve ahvalinden hemen anlardın,
Ve sen, bulduğunda canı gönülden şükreder bulmadığında da Allah kerim derdin.

Sevgili babacığım,
Sen, inşaallah peygamber efendimize komşu olanlardansın.
Sen, asla ve asla bindiği dalı kesmeyenlerdensin.
Sen, her aklımıza geldikçe hayırlı ve güzel cümlelerle, yâd edilen,
Ve sen, biz yaşadıkça bizim şeref namus ar ve hayâ damarımızsın.

Sevgili babacığım
Sen, hakkını helal etmezsen biz ne yaparsak yapalım iki yakamız bir araya gelmez.
Sen, mahirce hak ile batılı birbirinden ayıran aklın ziyadır bizim yanımızda hiç sönmez.
Sen, seni senin gibi olmayan hiç kimse, olaylara bakış açını bilmez.
Ve sen, biz hangi makamda olursak olalım sensizliğin acısı hiç dinmez.
21/ Şubat/2022
Bu şiiri çok saygı duyduğum Suat ağabeyimin ricası üzerine yazdım

 

 








 





( Sevgili Babacığım başlıklı yazı sadeceo tarafından 21.02.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.