Çek Senet Mafyası ve elemanları bilinen mafyaların en fakirlerindendir, zaten o nedenle çek senet tahsilatı yaparlar. Sandığınız gibi değil tabi ki Çek Senet Mafyasında Çekoslavak vatandaşlar çalışmazlar zaten Çekoslavakya diye de bir devlet kalmamış, karpuz gibi ortadan ikiye, Çekya ve Slovakya olarak ayrılmıştır...


Çek Senet Mafyası çek ve senet tahsilatı yapacağı zaman önce birbirlerine söz verirler, bu çek senet mafyasının raconudur ''Eğer ki gidip de çek senet tahsilatı yapacağımız mekanda tahtakuruları ve de kımıl zararlıları varsa, bu adamlar tahta kurularını bile öldürememişler demek ki çok fakirler, iflas etmişler deyip, mekandan çıkacağız.'' Burada tahsilat yapmak, kol bacak kırmak racona ters...


Çek Senet Mafyası olarak mübarek günlerde, dini ve milli bayramlarda kesinlikle işe çıkmıyoruz. Tatil bizim de hakkımız. İşverenimiz Mafya Babası da bu durumu olumlu karşılamakta ve çıkmayın evlatlarım, demektedir... Aslında size her gün bayram olsa yeridir de demektedir zaman zaman... Acep ne demek istemektedir her gün bayram derken, sanki bize bir şeyler mi ima etmektedir...


Malum hayat pahalılığı ziyadesiyle artmıştır, tabi bizim sosyal güvencemizde olmadığından, Çek Senet Mafyasının elemanları olarak bireysel emeklilik sisteminden yararlanmak istiyoruz. Hem de devletin katkı payı yüzde otuzlara filan çıkmış, ne güzel işte biz de namusumuzla çek senet tahsilatı yapıyoruz, yoruluyoruz, kol bacak kırıyoruz, mermi sıkıyoruz, parmaklarımız yoruluyor, emekli olmayalım mı? Kıdem tazminatı da istemiyoruz, sizin olsun. Ona bile gerek yok.


Çek Senet tahsilatı yaparken hayati tehlikelerimiz de oluyor. Oysa ki biz şiddete baş vurmuyoruz, gidiyoruz alacağı istiyoruz, vermezlerse, ayrıca dayak için eğitilmiş mafyalar var, işi onlara havale ediyoruz, onlar gereken sopa durumlarını artık kendi yöntemleriyle hallediyorlar...


Bazı zaman polis abiler ile başımız belaya girse de sağ olsunlar onlarda çok anlayışlı. Üstümüz- de Sam Amca'nın resmi olan yeşil kağıtları gösterdiğimiz zaman, onlarda bize her türlü kolaylığı fazlasıyla gösteriyorlar. Ola ki göstermediler, memleketin herhangi bir yerine tayinleri çıkabiliyor.


Bazı zaman kafa kol kırmak zorunda kalsak da bütün ortopedi ve travmatoloji doktorları arkadaşlarımız ve bizimle anlaşmalı, dövdüğümüz adamları onlara yönlendiriyoruz. Allah var onlarda kırdığımız kemikleri bir güzel kaynatıyorlar, dostlar iyileşince o kemikler tekrar eskisi gibi kırılacak duruma geliyor...


Çek ve senet tahsil edemediğimiz zaman çok üzülürüz, adeta hayatımız kaymış gibi hissederiz kendimizi... O nedenle diyoruz ki çek senet tahsil etmeye gittiğimiz arkadaşlar, bizi zora sokup da kafanızı gözünüzü yardırıp da kolunuzu bacağınızı kırdırmayın, yoksa bizim de kalbimiz kırılıyor. Mafyaysak da insanız en nihayetinde canım...

( Çek Senet Mafyasının Mafyavari Hareketleri başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 24.02.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.