.../


Kim dur diyecek bu fırsatçılara

Savaşsa bahane döviz, yakıtı

Benzedi yolları kapkaççılara

Bomba patlatacak koysa barutu


Serbest piyasaymış kime yarıyor

Zalimin sattığı başı yarıyor!


Faizden farkı yok yapar zamları

Fakir imdat eder akar damları

Ey güzel devletim yok et gamları

Nisan yağmuruyla dinsin ağıtı


Zalim kazandıkça neşe sarıyor

Yok mu başka diye sebep arıyor!


Ayçiçek yağı almış başını gidiyor. Dışarıdan gelen buğdayın torbası delinmiş akıyor… O kadar toprak boşken neden ekilmiyor? Hani milli politika tarım alanında! Verimli tarlaya bina dikileceğine, hazine arazileri boş kalacağına ekilsin de büyüsün buğday, ay çekirdeği, daha niceleri… Açlık hiç bir şeye benzemez, acilen çözüm aranmalı! Fiyat artırıp enflasyonu tetikleyen zalimlerle savaşılıp, onlara göz açtırmamalı!


Artık fahiş fiyatla satılan mallara devlet tavan fiyat vermeli…Bu artışa dur demeli. Zincir marketlerin dini imanı para, fırsatçılık. Ne Allah’tan korku kaldı ne de kuldan utanma… Çalmanın da böyle bir yolu varmış sonunda gördüm. Kimse devletten büyük değil, bunu anlamalılar!


Özgürlük, demokrasi derken ahlaki çöküntü tavan yaptı

Cezalar caydırıcı olmayınca millet kötü yollara saptı


Hem Türk’üz hem de hep safi Müslüman

Cepheye koşarız bulanırsa kan

Bir silkinip uyan gaflet uykundan

Hatırla kimsin sen etme de isyan


Aman dikkat, bir sen yalnız yanmazsın

Yedi neslin cayır cayır da yanar!


Saffet Kuramaz

( Enflasyon başlıklı yazı safdeha tarafından 6.03.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.