Şiirini görünce kıskandım bir şairi Hemen yattım uyudum düş perimi çağırdım Toz ettim kayaları parçaladım her yeri Dostluğuma güvendim tüm gücümle bağırdım.
Biniverdim aniden Anka’nın kanadına Ekmek verdim su verdim boğazına sarıldım Dedim; “üstadı ekle Afet Kırat adına Belki sen bilmiyorsun şiirle uyarıldım.”
Okyanusu doldurdum sırtımdaki bohçama Ebemkuşağı ile attım sökülmez düğüm İttim bir uçuruma tekme atarak gama Kararımda kaviydim görülmesin döndüğüm.
Buzullar arasında yıkadım dizeleri İmgeleri koparttım bir elma çiçeğinden Karayele boğdurdum ılık alizeleri Yalanları topladım hayatın gerçeğinden.
Topladım defterimde milyonlarca uyağı Binlerce kitap yazdım hepsi de yok satıyor Çaprazladım hepsini yok sayarak ayağı Demeyin sakın bana kadın nasıl atıyor.
Kalemden topuğumla ezdim yalçın dağları Meridyenleri çaldım her gün çıkıp uzaydan Dirilttim ölmüşleri bıçakladım sağları Okum fırladı artık gerili duran yaydan.
Her renge boyanırdım mertlik neymiş bu işte Tüfeğin süngüsüne bitmez öfkemi sürdüm Dünya kana bulandı her tetiği çekişte Ne kadar şair varsa defterlerini dürdüm.
Yorgansız yatıp gece hiç kendini avutma Boştan yere uyuma düşler benimdir dostum Yalanın kuyruğu var aman sakın ha tutma Palavra ustasıyım eskidi artık postum.
( Kimmiş Büyük Şair başlıklı yazı Afet Kırat tarafından 22.03.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.