Atışmak istersin ama Çatmasını bilmiyorsun Ortalığı birbirine Katmasını bilmiyorsun Nezaketle olmaz bu iş Hem kebap yansın hem de şiş Bileyleyip dursan da diş Yutmasını bilmiyorsun Ben atlıyım sen de yaya Üflersem uçarsın aya Hedefine taş ve kaya Atmasını bilmiyorsun Olsan da dediğim dedik Atamazsın asla madik Rakibini didik didik Ditmesini bilmiyorsun Yürünmüyor izlerinden Mecal gitmiş dizlerinden Uyku akar gözlerinden Yatmasını bilmiyorsun Kartal uçar yüksek rakım Kanaryada olmaz akım Maalesef dostum takım Tutmasını bilmiyorsun Yaz şiirin serisini Düşünmeden gerisini Daha tavuk derisini Ütmesini bilmiyorsun Bu işleri sansan da henk[*] Değilsin ki ağana denk Maalesef kiminle cenk Ettiğini bilmiyorsun Zorlama fazla şansını Açma ustalık bahsini Horoz sansan da şahsını Ötmesini bilmiyorsun Sami der ne meliyorsun Şu kafamı deliyorsun Maalesef geliyorsun Gitmesini bilmiyorsun.[**] [*]Henk: Pek çok manaya geliyor dilimizde. Bu manalardan biri de eğlencedir. [**]Her ne kadar sürç-ü lisan eylediysek affola. Her şey biraz tebessüm için elbette. Yoksa Adem yeter ki gelsin. Her zaman başımın üstünde yeri vardır diğer tüm site sakini dostlar gibi...
( Ah Adem Ahhh. Maalesef Bilmiyorsun. başlıklı yazı Sami Biber tarafından 15.04.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.