Çırpınış sesleri yüreğimde ,bir kelebeğin baharı müjdelercesine...Peşinde bir kuşun sivri gagası ansızın çöker bir kabus gibi...O da haklı yaşam bu,açlığını bastırmalı yavrusunun.Ya bir solucan,ya da bir kalebek olacak cikciklerin susturucusu...
Bulutlar çöküvermiş güneşin gülen yüzüne de bir karanlık ki düşleri...Rüzgar öfkesini kusar yağmurun munisliğine karşı...Yaprak letafeti dal kırılganlığında,suskusu belki de mevsimlerin.Kuş kanadında yitikliği yarınların...Bir resim solukluğu geçen her günün...Bir köşesinden seslenen aşkın gizemi...Yalan bile olsa her seslenişin bir eskisi,eskiyen yüzü var ya....Orda ben,orda sevgim, orda ağlayan yüzü bilinmezin.....Gün uzar,uzadıkça acınası bir hal alır rengi düşselin.Yitik bir ikindi vaktini yaşar hüzünler,kanat çırpışları arasında kuşların...
Göç vakti belki de muştuların en hüzünlüsü ,çiçek hüznünde boyun büküş gibi ...Akşam mı oldu neden küstü yapraklar dala,korkunun hicabını yaşayan bir ben miyim .En derininde duyup yaşayan,sevgiyi tüm yoksulluğuna rağmen...Sevgisizlik belki de bu korkunun adı,sevgiyi içselinde gizeminde yaşayamamak...yaşatamamak.
Renk ve resimler yabanıl gözlerime,bir tuval derinliğinde.Renkte yansımalar,kırılganlık...Hüzün var bakışlarında o yabanıl resmin...Sanki unutulmuş gibi...Düş sokağında anılar kavgalı,benlik var özünde...
..................
.......................
Şiir hüznünü yaşar gizeminde aşk...taaa derinlerde inilmeyen inilemeyen uhrevi alemlerde varı belki de biri yaşamak istercesine ikilemler dolu ruhunun en el değmemeiş köşesinde.Dalgaların gülüşü bir fırtınanın habercisi , yürek yangınlara gebe doğum sancısı bunca yaşananlar...Ne uğruna ,niçin....

( Şimdiki Hal başlıklı yazı Lütuf VELİ tarafından 4.04.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu