Yürekler
YÜREKLERAvuçlarda kar tanesi yüreklerde sessiz ufuklarDalar gideriz yüreğim sukutu serzenişlereGözlerde hep bir damla yaş gönüllerde hep uçurumlarYüreklere yağar yağmurlar durmaksızın akar o yaşlarSaçlara yağar hep karlar tek tek ağartırlar yüreğimTek tek ağartırlar yerini beyazlara bırakırlarGecelere doğar yıldızlar yüreğime sırdaş olurlarYalnızlığıma yarınsızlığıma dost benliğimde hücrem olurlarYüreklerde hep umutlar bir gün olacak sanırlarYalnızlıklarım da sessizliğim de arkadaş olurlarİliklerme kadar işlemiş haykırışlarBir gün bitecek sanırlar ama yanılırlarGecelerden sonra olmaz sabahlarBir türlü güneş ışıkları yüreklere doğmazlarGönüllere bir türlü gelmez huzurlarHuzurlar yüreklere bir türlü doğmazlarHep karlar dağlarda olmazlarBazen de yüreklere yağarlarYağmurlar gökyüzünde hep durmazlarOnlar da hep yolunu bulur yüreklere akarlarRüzgarlar etrafta esip durmazlarİnsanlar da da esintiler başlarlarBir gün meltemler eserler yüreklerdeBazen de etrafa fırtınalar estirirlerMevsimler hep doğada oluşmazlarİnsanlarda mevsimler gibi bir yağar bir eser bir açarlarBazen çiçekler açar yüreklerdeHer yer lale bahçesi olur gül ağaçları olurlarBazen hazanları da olur hayatınHer yer gazel olur yüreğim gazellere dönüşür ağaçlarYürekler mevsimler gibidir her mevsimi yaşarlarYazlar kışlar baharlar yürekler neler yaşarlarBaharların hazanlara dönüşmesine mani olamazlarDemet Akyürek.
(
Yürekler başlıklı yazı
demet tarafından
26.04.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.