YENİ ROMANIN YENİ OYUNU 


Eski oyununu daha fazla sürdüremeyeceğini anlayan Yeni Roma yeni oyun kurmuş ve oyunu büyük bir ustalıkla oynamaya başlamıştır. Yeni Roma kendini doğu ve batı diye ikiye ayırmış, batıda acımasız kapitalizm olanca sömürüsüyle hüküm sürerken, doğuda komünizm değişik taktiklerle halkların iliğini kurutuyordu. 
Dünyayı Yalta konferansında paylaşmışlar, aralarındaki danışıklı dövüşle sömürge düzenlerini sürdürüyorlardı. Bu sömürü düzeni bir yerlerde çatlak verdi ve sürdürülemez hale gelince de yeni küresel oyunlarını ortaya sürdüler. Bu oyun İslam’ın erdemli yüzünün karartılması, buna dayanarak İslam-a-fobinin yürürlüğe konmasıydı. Tam da bunu yaptılar. Büyük bir ustalıkla sahnelediler bu oyunu. 
Önce Amerika’da ikiz kuleleri vurdular ve bunu Müslümanların üzerine attılar. Kendilerinin destekledikleri El-Kaide canavarını öne sürdüler. Bu bahaneyle Afganistan İslam rejimi getirmesinden korktukları Taliban’ı yok etme harekatına giriştiler. Bu bahaneyle Afganistan’ı işgal ettiler. Yine aynı örgütleri başına bela ettikleri Pakistan’ı karıştırdılar. Ardından Irak, Suriye, Libya, Mısır, Yemen derken tüm İslam ülkelerini taşeron örgütler vasıtasıyla karıştırmaya başladılar. 
Şimdi de IŞİD örgütünü kullanarak İslam dünyasını köşeye sıkıştırmayı, ezmeyi planlıyorlar. Bir yandan Işid, Boko Haram, El-Nusra gibi örgütlere sızarak onları istedikleri gibi yönlendiriyor, büyük algı operasyonları yapıyorlar, diğer yandan Sisi, Esad gibi diktatörleri kullanarak başkaldırması muhtemel İslami birikimleri eziyorlar. Müslümanı Müslümana kırdırma tam da bu olsa gerek. 
Batı içinde gelişen İslami duyarlığı geriletmek ezmek ve yok etmek için de yeni provokasyonlar yapıyorlar. Önce batı medyasında İslam karşıtı yayınlar yapıyor, sonra onlara karşı yönelecek tepkileri organize ederek İslam’ı karalama çabalarına giriyorlar. 
Bu çok yönlü karmaşık komplo çalışmalarını bu yeni Roma kendi içinde büyük ve gizli bir işbirliği içinde kotarıyor. Gizli servisler aracılığıyla bu büyük planı hazırlayarak uygulamaya koyuyor ve dünya hakimiyetleri önündeki en büyük engel gördükleri İslam dünyasını top-yekun yok etme hedefine doğru ağır ağır ilerliyor. 
Dün göstermelik bir oyunla aldatılıp sömürülen ve çeşitli şekillerle yozlaştırılmaya çalışılan İslam dünyası bu gün başka bir oyunla alt edilmek isteniyor. Dün İsa bağlılarını Roma’ya şikayet ederek çarmıha gerdiren Siyonist zihniyet bu oyunda da baş rolü üstleniyor, ama kendini büyük bir taktikle gizlemeyi de ihmal etmiyor. 
Ama başaramayacaklar. Her türlü oyu, hile ve desise planlarından büyük bir gizli direnişle kurtulan İslam dünyası bu hain planı da alt edecek, Allah’ın izniyle kafir Romanın planı kendi başına geçecektir. Havarilerin mücadelesi nasıl Romanın inancını teslim aldıysa İslam inancı da batıyı ve bu yeni Roma’yı yenerek teslim alacaktır.

Ahmet Kemal




( Yeni Romanın Yeni Oyunu başlıklı yazı EDİP GÜL tarafından 3.05.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.